Kõik on uus septembrikuus

Oh, hello there! Kui muidu septembrikuus inimesed jätkavad taaskord kooliteed ja astuvad ülikooli jne, st kõik saab jälle oma uue alguse, siis see aasta võin ka mina öelda, et kõik on uus septembrikuus:) Ma ei läinud küll kooli, aga me kolisime kaks-kolm päeva tagasi ja tuleval nädalal alustan uuel ametikohal tööd, nimelt lõpuks juhtus see, mille nimel ma olen tööd teinud ja vaeva näinud, sain kohtujuristina tööle!

Praegu kirjutan seda blogpostitust voodis ja päike paistab mulle peale, nii mõnus on! Pool hommikut küürisin vannituba, all nice and clean now, pakkisin paar kasti lahti, käisin just pesus ning varsti poodi söögimaterjali ostma! Ülikhuul on nüüd see, et korteris on vann (ma ei mäleta tõesti, millal ma viimati vannis käisin) ja olemas on ka suur rõdu (viimasel korrusel)! Olen mega happy🙂 Tundsin kesklinnas elades rõdust nii puudust!

7-motivational-quote-image

5 thoughts on “Kõik on uus septembrikuus

  1. Oh! Äge. Just sellel ametikohal töötada, kus tahad, on super saavutus, mitte kõik ei saa endale seda luksust lubada! Õnnitlused uue elukoha osas ka, ja rõdud on ägedad, mul on ka üks, ning korteriomanik peakski täna seda värvima tulema. 😛

    Like

    1. Võttis kõigest 9,5 aastat, et selleni jõuda 😀 (2 aastat millegi õppimist, mis siiski ei olnud päris see õige, 5 aastat õigusteaduse õppimist jaaaa 2,5 aastat madalal palgal olemist:D)
      Rõdud on ägedad jaa, juba ainuüksi seetõttu ootan juba uuesti suve! 🙂

      Liked by 1 person

      1. Haha, ma panin ikka täitsa mööda! Ikka 8 aastat läks aega. Mu matemaatika ei ole kunagi hea olnud 😀 Liitsin magistriaastatele töötatud aastad ka juurde, tegelikult läksin juba tööle magistrantuuri ajal 🙂 aga nevertheless, aega võttis ikka päris mitu aastat:)

        Like

Leave a Reply

