Valeria’s Beauty Box

Võitsin Sandra blogis pealkirjas nimetatud iluboksi. Üllatus oli suur, kui Sandra mulle laupäeva hommikul Facebooki sõnumitesse kirjutas, et ma olen võitnud loosi. Üllatus sellepärast, et ma pole juba ammu midagi võitnud. 😀

FullSizeRender

Minu boksis olid: TurBlissi turbamask, Australian Goldi kaks solaariumikreemi, Avoni pealisküünelakk, ghd Final Fix juukselakk, Moshi maasikalõhnaline kehakoorija, Sundãri Gotu Kola ja pähkli kehakoorija tester, Sundãri õrn puhastusgeeli tester, Dr. Hauschka Küdoonia kehapalsam ning mõned sooduskupongid.

IMG_4026

IMG_4030

IMG_4031

IMG_4032

IMG_4034

Ma natuke imestasin Dr. Hauschka kehapalsami pakendi üle, sest see nägi väga räsitud välja. Nagu see oleks mega ammu kuskilt saadud, ise ei ole tahetud kasutada ning siis supsti ühte iluboksi läinud. Not saying, et see nii ka oli, aga räsitud ta välja näeb, see on fakt ja best before on juba selle aasta augustikuus. Igatahes natuke sellise halva maigu jättis, aga oh well. Moshi maasikalõhnaline kehakoorija lõhnab küll imeliselt, täitsa lõpp! TurBlissi maski kasutamist ootan ka juba ärevusega, sest olen mõelnud seda osta. Hetkel kasutuses olev näomask saab varsti otsa, nii et mõtlesingi juba vaikselt uue ostmise peale, aga nüüd – pole vajadust 🙂 Solaariumit külastan ma ka aeg-ajalt, nii et ka need kreemid lähevad asja ette. Sellistest väikestest testritest ma ei ole kunagi midagi suurt arvanud.. Arvan, et a) need jäävadki mul kasutamata või b) kasutan kuskil saja aasta pärast 😀 Samuti need kupongid, ilmselt jäävad needki kasutamata. Aga kindlasti on ka sellistele asjadele oma sihtgrupp olemas, I’m just not one of them. Avoni küünelaki suhtes ootasin värvilist lakki, sest ka boksi tellimise info juurest võib aru saada (vähemalt mina sain), et pakutakse siiski erinevaid värve, mitte pealisküünelakki, mis on suht igav. Ghd juukselaki kasutamist ootan ka väga. All in all, ma sain ju selle paki tasuta võitmise käigus. Mõni võib-olla arvab, et selletõttu ma ei tohiks ehk väga vinguda, aga ma ei leia, et peaksin asja sugarcoatima lihtsalt seetõttu, et midagi tasuta sain. Ma ei saa kunagi selliseks poliitkorrektseks blogijaks, kes kirjutab ainult head, kui on ka veitsa halba. Not my cup of tea! Ja ega üldiselt midagi väga negatiivset ju olegi, lihtsalt mõningased maitseeelistused on teised 🙂

Aga Sandra on mega armas, sest pakiga ei saatnud ta mulle ainult iluboksi, vaid ka maiustusi ja personaliseeritud oma tehtud kaardikese! So effing cute 🙂

IMG_4019

4 thoughts on “Valeria’s Beauty Box

      1. Pidasin pigem silmas aastate jooksul igast pudi-padi, mis tulnud FB-st ja mujalt netiavarustest :);)

        Like

Leave a Reply

