Päikeseprillid

No nii. Ma pole teile ju näidanud neid päikeseprille, mille ma Aliexpressist mingi aeg tagasi tellisin. Tulid need mulle kohale kuskil kuu ajaga. Välimus on neil mega kena. Tulid need väikese musta kotikese sees. Sangad olid natuke lõdvad, seega neid pidi natuke kruttima tugevamaks, samuti need mummud, mis nina peale jäävad on natsa lõdvad, st üks pool on tugevalt kinni, teine natsa loksub, aga see eriti ei häiri. Sellise hinna eest on see ikka väga hea kaup! Mina olen rahul:)

FullSizeRender-1

FullSizeRender

IMG_3041

FullSizeRender2

Ja prillidega ka väike selfie, mille viis minti tagasi klõpsasin 🙂

6 thoughts on “Päikeseprillid

    1. Tänks! 🙂 Ma olen suht alles hakanud päikeseprille kandma, seega pole veel väga kindel oma maitses, seega selliseid positiivseid kommentaare kuulda on hea 😀

      Like

      1. 🙂

        Ma ei kandnud nooremana üldse päikeseprille, sest olin kindel, et ÜKSKI ei sobi mu näokujuga. 😀

        Like

Leave a Reply

