A little bit of this, a little bit of that

Ma olen peaaegu kuu aega kasutanud sellist šampooni nagu KC Professional No Nothing Moisture Shampoo ja see sobib mulle mega hästi. See peseb juuksed tõeliselt puhtaks ja ei jäta neid rasuseks nagu eelmine šampoon, mida ma kasutasin, seda tegi. Enne kasutasin Davinesi NOUNOU šampooni. Mõlemad muide on ostetud Tradehouse’ist. Algul tundus, et Davinesi šampoon sobib mulle, aga siiski mitte, juuksed olid kogu aeg jumalasta rasused. Mõlemad šampoonid on muidu parabeenivabad. Hinnavahe on ka tuntav, praegune 300ml pudel maksis 9,90€, kuid Davinesi 250ml pudel maksis 13€.

Järgmisena tahaks proovida seda šampooni, palsamit ja süvahooldust. Tahaks leida need n-ö holy grail tooted enda juuste jaoks. Mulle meeldib nende puhul, et saab tellida 50ml suuruses pudelid, st saab proovida, kas need üleüldse sobivad.

Mul on hetkel nii dilemma seoses sellega, mida juustega teha. Väljakasv on juba üsna suur, st tahaks minna juuksurisse triibutama, aga samas ma ei taha üldse juukseid rikkuda ja tahaks lasta neil rahulikult olla. Eelmise aasta juunikuus ma lasin päris korralikult juukseid lõigata, sest otsad olid katki ja ma võin julgelt väita, et selle ajaga, peaaegu aastaga, ei ole juuksed absoluutselt kasvanud. Lihtsalt täiesti masendav. Miks nad ei kasva, buuäää 😦

On another note, jumestuskreem hakkab otsa saama ja kuna ma panin täiesti pange NYXi jumestuskreemi tooni valikuga (seal oli reaalselt 15-20 tooni), mille ma feelunique‘i lehelt tellisin (see on liiga tume mu jaoks), siis tuleb leida uus. Praegu kasutan Maybelline’i Dream Satin Liquid‘i. Mõtlesin vahepeal midagi muud proovida. Mõte on tellida see orgaaniline jumestuskreem.

8 thoughts on “A little bit of this, a little bit of that

Leave a Reply

