Taaskord filmid

Jätkan siis sellist laadi postitustega ja räägin teile, mis filme ma vahepeal vaadanud olen.

Filmi “The Danish Girl” tahtsin ma juba kinno vaatama minna, aga nagu ikka, teinekord lihtsalt ei jõua. Seega sai läpakast vaadatud. Hästi emotsionaalne ja kurb film tegelikult. Päris 100% ei suuda seda kõike mõista, aga hukka ka ei mõista, sest pole ise sellises olukorras olnud ja äärmiselt lihtne on hukka mõista olukordi, milles ise pole olnud.

Screen Shot 2016-04-19 at 17.41.37

Järgmiseks filmiks oli “Mission: Impossible – Rogue Nation“. No see on selline film, et lihtsalt peab vaatama ja nägema, et mida nad nüüd jälle on välja mõelnud:D Umbes nagu mul on praegu “Pretty Little Liars“‘iga, et lihtsalt kohusetundest vaatan edasi mis seal juhtub, sest kunagi 1-2 hooaeg oli huvitav, haha. Praegu on seal “same shit, only 5 years later“. Nad suudavad ainult viimase osa mega huvitavaks teha, aga ülejäänud hooaeg on igav nagu kaamli ila. Aga ikka vaatan! 😀 See on ehtne näide sellest, et head asja ei saa lõputult ketrata, kunagi tuleb asjale punkt panna.

Screen Shot 2016-04-19 at 17.42.22

The Intern” oli pika aja mõnus tore komöödia. Imdb ütleb küll ainult komöödia, aga mina ütleks romantiline komöödia. Võib-olla mitte päris kinos vaatamise film, aga koduses miljöös on see küll mega mõnus:)

Screen Shot 2016-04-19 at 17.42.46

Batman v Superman: Dawn of Justice” käisin vaatamas kinos. Sellist filmi väga ei kujutakski ette kodus vaatamas, kui tahad ikka tõelist elamust saada. Film meeldis, AGA ei olnud midagi erilist, see “miski” jäi puudu.

Screen Shot 2016-04-19 at 17.43.13

The 5th Wave” on tavaline keskpärane film. Seda võib juba näha Imdb punktiskoorist, milleks on 5.2. Väga huvitav ei olnud, selline suht imal isegi kohati. Teist korda ei vaataks kohe kindlasti mitte. Lõpp oli mega nõme.

Screen Shot 2016-04-19 at 17.43.33

Ex Machina” oli väga huvitav! Kõige enam mulle meeldisidki Calebi ja Ava omavahelised jutuajamised, mis olid nii põnevad. Lihtsalt jääd kuulama. Alicia Vikander hakkab mulle näitlejana üha enam meeldima, ka “The Danish Girl“‘is jättis ta hea mulje. Ja ta on Rootsi päritolu näitleja – wow, wow, wow! Filmi lõpp oli muidugi väga boss! 😀

Screen Shot 2016-04-19 at 17.43.52

Algul tundus mulle “Trainwreck” sellist laadi film, mis mulle kohe kindlasti peale ei läheks. Ma ei tea, mulle tundus, et see on kuidagi väga ajuvaba film. Ärge küsige miks, ega ma ei olnud vaadanud treilerit, lihtsalt tundus, selle peanäitlejanna pärast vms. Aga ühel õhtul lihtsalt tekkis tuju midagi vaadata ja otsustasin sellele võimaluse anda. Tuli välja, et see oli isegi täitsa hea film, seega teinekord tasub vaadata filme, mis tunduvad kuidagi üht- või teistmoodi.

Screen Shot 2016-04-19 at 17.45.01

The Boss“‘i käisin kinos vaatamas. Tundus väga naljakas film olevat, juba treileri põhjal, mida sai eelneval korral kinos nähtud ja üleüldse näitleja Melissa McCarthy pärast, aga tuli välja, et ei olnud üldse nii naljakas, kui oleksin lootnud. Natuke pettusin. Nalja sai muidugi, aga mitte nii palju, kui ma arvasin, et saab.

Screen Shot 2016-04-22 at 20.32.35

Seekord kõik 🙂

6 thoughts on “Taaskord filmid

  1. Ex Machina oli täiega hea. The Boss nõme. Trainwreck oli veidi parem, kui ma arvasin, aga suht mõttetu siiski. The 5th Wave’i ma isegi ei vaadanud lõpuni. Ma lugesin raamatu läbi ja juba see oli nõme seega, ma loobusin filmist. 😀

    Like

    1. Uhh, thank god, et mulle tolle raamat silma ei olnud varem hakanud 😀 Ma ei mäleta täpselt, kas see oli nüüd selle filmi kohta, aga kuidagi nagu on meeles, et seal tuleb veel mingid järjed sellele filmile… Õudne, kui see tõsi peaks olema:D

      Like

  2. ma juba ennne kinno the bossi vaatama minekut võtsin hoiaku, et niikuinii nägin juba treileris kõik naljad ära ja etskae! nii oligi 😀 aga mulle ikkagi meeldis. samas ma olen kahe väikelapse ema, anything goes, peaasi, et kodust välja saab 😀

    Like

    1. See on just üks põhjus, miks ma üldiselt treilereid ei vaata: a) kas kogu tegevustik (naljad jne) näidatakse ette ära või b) treiler on nii halb, et ei kutsu filmi vaatama ja luuakse kuvand, et film on jama (kuigi see ei pruugi üldse nii olla!)

      Liked by 1 person

Leave a Reply

