Yay

Woop, woop, varsti olen ka mina jälle nende inimeste hulgas, kellel on telekas! Nimelt, mu õde annab enda vana teleka mulle 🙂 Kolides ma ei mõelnudki, et ma endale teleka ostan, sest see on nüüd küll viimane asi, mille peale raha kulutada. See ei ole absoluutselt niivõrd vajalik asi, milleta elada ei suudaks. Olen selleta saanud elada juba peaaegu kaks aastat. Natuke isegi mõtlesin, kas ikka võtta see telekas vastu, sest nii mõnus on vahepeal minna vanematele Jumindale külla ja siis mõnel hetkel teleka ette istuda ja nautida seda luksust, haha:) Aga seda ma endale luban, et telekas ei kavatse mul vabadel päevadel lihtsalt päev läbi mängida.

Ja vahepeal on lihtsalt nii hea osta üks Hessi topeltjuustuburger ja see nahka pista!

IMG_3008

2 thoughts on “Yay

  1. Telekaga on see hea lugu, et siis saad teada, mida ülejäänud maailm igal õhtul telekast vaatavad ja sellest järgmisel päeval tööl/ koolis/ trennis räägivad. 🙂

    Mulle meeldis Hessi burks ja majoneesi-kurgi (?) kaste, mida sai lisaks friikadele osta. 😛

    Like

Leave a Reply

