Sarja soovitus

Ou jees! Thirteen on Briti sari, millest sain teada Anni kaudu, nimelt oli ta mind spetsiaalselt instagramis ära taginud, et mulle võiks see sari meeldida. Nii armas ju! Aitäh Sulle veelkord! Tegemist on siis mini-sarjaga, mis koosneb viiest osast. Täna õhtul läheb eetrisse neljas osa. Räägib see 26-aastasest noorest naisest, kes on 13 aastat olnud oma kidnapperi käes vangistuses. Ühel päeval õnnestub tal põgeneda, edasine keskendub siis selle mehe tabamisele ja kõigele sellele, millest Ivy on 13 aastat ilma jäänud, kuidas taastada suhted perega ja kunagiste lapsepõlve sõpradega, samuti õhkub aeg-ajalt tunnet, et Ivy ei tahtnudki oma röövija käest pääseda.. Võrdleksin seda sarja ühe teise Briti sarjaga – Broadchurch, mis on samuti väga hea.

Igatahes mega põnev, aga kindlasti mitte igaühele mõeldud sari.

thirteen

6 thoughts on “Sarja soovitus

  1. Aga kuidas sa Outlanderi sarja suhtud? Minu praegune uus lemmik, nii et mõtlesin küsida 😀 Muidugi ma ei tea, kas see oleks su maitsele, kuna see on kohati päris karm, aga oleks huvitav kuulda, mis sa sellest arvad. Minu jaoks parim sarjasoovitus, mis ma Mettel Ray blogist leidsin ja tema blogi leidsin muidugi tänu sinu ühele postitusele, nii et suurimad tänud! Eestlannadest arvustajaid ma väga ei tea, nii et teie kaks olete hetkel topis 🙂

    Like

    1. Seda on mul alati hea meel kuulda, kui kellelgi mu blogist kasu ka on olnud:)
      Suur tänu komplimendi eest ka 🙂 made my day!
      Aga uurisin praegu seda Outlanderi sarja, ma tõesti ei vaata seda ja mulle tundub, et see ei ole üldse minu cup of tea 😀 seega kahjuks ei oska oma arvamust öelda. Ilmselt ei hakka ma seda ka kunagi vaatama, aga noh.. never say never, eks:)

      Like

Leave a Reply

