t.A.T.u.

Minu (ja mu sõbranna Kädy) suureks lemmikuks oli kunagi t.A.T.u.. Fännasime ikka korralikult ja siiani kriibib iga kord silma, kui keegi t.A.T.u. valesti kirjutab 😀 Mina käisin isegi mingites t.A.T.u. vene fännifoorumites, kus ma siis sellist algelist vene keelt rääkisin teiste fännidega:D olid ajad! Isegi meie tolleaegne keska vene keele õpetaja teadis meie Julia Volkova ja Lena Katina hullumeelsusest, nii et meie saime oma tavapäraste vene lugude laulmisele (ma ei tea, kas teil ka vene keele tunnis teinekord lauldi?:D Meil küll!) vene keele tunnis laulda ka t.A.T.u. lugusid, hhahaha, no kas meil oli hea meel selle üle või jah? Kõige enam mulle meeldivadki just venekeelsed lood, mis on siiamaani kõik peas. Kui õigesti, see on omaette küsimus :’D

Miks ma sellest kirjutan? Olgugi, et me suured fännid olime, ei näinud me neid kunagi laivis. Järgmisel nädalal ehk 11-ndal märtsil astub 1/2 t.A.T.u. koosseisust ehk Julia Volkova klubis Cathouse üles ja meil on piletid olemas! Me ei saa seda ometigi maha magada:D Julia esitab siis kunagisi t.A.T.u. hitte ja ka enda uusi hitte 🙂

Leave a Reply

