Lihtsalt nii hea

Maigaad, kuidas mulle on viimastel päevadel hakanud meeldima üks Eesti Laulu finaali lugu, õigemini selle loo remix, mida Sky Plus iga päev laseb. See lugu iseenesest jäi mulle meelde juba poolfinaalis, refrään on jube hea, aga nüüd tänu sellele remixile, meeldib originaal ka veel rohkem. Aga anyway, remix sellest loost on siin:

Natuke teist juttu kah. Avastasin eile Mariliis Angeri blogi kaudu niiii ägedad päikeseprillid, et ma lihtsalt pidin need endale ka tellima! Kuivõrd ma olen suhteliselt alles avastanud enda jaoks päikeseprillid, st suht alles neid kandma hakanud (sest ma olin varem täiesti kindel, et mulle ei sobi never ever ükski päikeseprilli paar), siis veel ma ei raatsi nende peale suurt raha raisata, seega need üliodavad kuldsete raamidega prillid on lihtsalt ideaalsed! Seal all kommentaarides on inimesed ka ise teinud pilte nendest prillidest ja need näevad ka päris elus täiega kenad välja. Olen elevil 🙂 kindlasti annan ka teile teada, kuidas need reaalselt välja näevad.

5 thoughts on “Lihtsalt nii hea

  1. Oo. Need päikseprillid on tõesti ilusad! Ma kaotasin vist oma lemmikud ära.. või noh, ma loodan, et ma jätsin need Viljandisse. Kui ei, siis pean ka hakkama uusi otsima. 😦

    Like

Leave a Reply

