New books

Olen juba mitmelt inimeselt saanud kommentaare, et miks ma juba ei blogi. Sellele ei olegi konkreetset vastust, vahel lihtsalt pole seda tunnet peal. Me, blogijad, oleme kõik selles olukorras olnud, eks..

Mingi päev ma muutsin oma blogi kujundust. Mulle meeldib see kujundus iseenesest, AGA mulle ei meeldi üldiselt see continue reading osa, tahaks kohe tervet postitust näha.. See alati tõukab mind teiste blogidest ka eemale, ja nüüd kasutan seda ise, haha.. Ma ei tea, tahaks just seda osa ära muuta, aga seda vist ei saagi, ütleme ausalt, ma ei jaga üldse seda teemat. Kui keegi teab ja oskab aidata, kas sellel kujundusel üleüldse saab seda ära muuta, siis andke teada.

Eile sain Teelelt natuke “uusi” raamatuid, juhhhu 🙂 The Innocent Killer‘i raamatut ootan siiani Ameerikast, kuu aega juba läinud.. Annoying as hell. 

Processed with Rookie Cam

Leave a Reply

