River Island’i teksad

Võtsin teisipäeval sammud River Islandi’i poole, sest mind huvitas see -20% soodustus kõikidelt teksadelt, mis siiamaani veel kestab. Ma ei ole sealt eriti midagi ostnud, ammugi mitte teksaseid. Teksaseid ma polnud viitsinud kunagi proovida, sest seal on need imelikud suurused kirjas, mitte tavapärased 34, 36, 38 jne millega harjunud olen. Ühesõnaga, läksin sinna, võtsin proovikabiini lausa viis paari teksaseid ja muidugi viimased, mida proovisin ja kõige kallimad (obviously) meeldisid mulle kõige enam. Sellised ägedad militaarrohelist värvi, alt lukkudega, ägeda mustriga ja üleüldse väga kihvtid teksad! Nende täishind olid 65 eurot (o-m-g) ja algul ma arvasin, et need ei käi soodustuse alla, sest need olid hoopis kuskil mujal, kui enamik teksaseid ja ütleme ausalt, et nad väga teksaseid tglt ei meenuta. Keerutasin seal peegli ees, vaatasin iga nurga alt, et kurat, nii kallid, kas osta? Lõpuks jõudsin otsusele, et ostan. Mu Stradivariusest ostetud kaks paari pükse on omadega juba nii läbi. Üldiselt mul väga palju pükse ei olegi. Ma olen selline inimene, et kui mingi pükstepaar hakkab meeldima, siis ma võin neid nii kaua kanda kuniks nad ribadeks on, haha. Proovikabiinist välja tatsudes ja kassa poole minnes, nägin sildi pealt, et kirjas oli siiski teksad ja mõtlesin “huuuuh, ikka saan soodustust”, ikka natuke odavam, kui alghind! Maksin 52 eurot ära ja minu omad need olidki 🙂 Love them!

teksad2

teksad3

teksad1

6 thoughts on “River Island’i teksad

  1. mul olid ühed IMELISED rohelised (sinu omadega peaaegu identsed) skinny teksad ja ma ei saa siiani üle oma armastusest nende vastu 😦 mingit X moodi sattus neile kuidagi küünehoolduses käies geeli ja pekkis nad olidki. still breaks my heart. 😦

    Like

    1. Ooooooi, ma tunnen Su kaotusele kaasa! Ma tean seda armastust oma lemmik pükste vastu 😀 kunagi põhikoolis olid mul lemmikud lemmikud püksid ja siis ma kukkusin õnnetul kombel ja katki need läksidki, ikka korralikult 😦 teised lemmikud ma kandsin reaalselt ribadeks ja isegi siis oli mul neid nii raske ära visata, sest need tegid visuaalselt jalad kuidagi nii peeneks ja need olid nii mugavad ja oeh! Haavad tulid jälle lahti, haha 😀

      Like

      1. Let’s hope 😀 siiamaani on need küll väga head! Ma pole enne River Islandist teksaseid ostnud, seega ma ei tea nende kvaliteeti, et kaua nad mul kestavad.. Eriti veel arvestades fakti, et kui mulle mingid püksid meeldima hakkavad, siis mulle meeldib nendega pea igal pool persetada 😀 😀

        Like

    1. Muhaha, kusjuures siin pildil tunduvad need saapad meeeeeega pisikesed. Isegi vaatasin, et freakishly small 😀 Tglt antud saapad on 36 suuruses:) Üldiselt mul on 36-37 jalanumber, oleneb jalanõudest/firmast jne:) Aitäh:))

      Like

Leave a Reply

