Ultimate Brow

Sain eile lasta enda kulmudele teha sellist protseduuri nagu Ultimate Brow. Saate selle kohta lugeda siit. Ma ise ei olnud sellest enne midagi kuulnudki. Kuna ma hetkel olen alles otsimas Tallinnas seda inimest, kelle tööga ma 100% rahule jääks kulmude osas, olen nii palju pettuma pidanud, sest Kiilis Mari-Liis teeb kõige paremini üldse! Siis ei lootnud ka eilsest just väga palju. Aga ma jäin täiega rahule! Mulle väga väga meeldib. Ma võrdleks tulemust karvtehnikas tehtava püsimeigiga. Tegelikult lisatakse mingi geel kulmudele. Sealt lehelt saate täpsemalt lugeda. Kui kulme katsuda, siis on täpselt sama tunne, kui olete nt kasutanud Maybelline’i seda BrowDramat. Täpselt sama tunne, aga tulemus on muidugi hoopis parem. Guugeldades kahjuks sain teada, et see on päris kallis protseduur, 30-35 eurot. Ma sain eile tasuta, sest õe tuttav otsis koolituse jaoks modelli. Tulemus peaks kestma 1,5-3 nädalat. Eks ole näha siis, kas kestab, kas on mõttekas tulevikus selle peale nii suur rahasumma kulutada:)

Nii, kulmudega nüüd lõpuks vedas, aga ripsmetega nii väga mitte, tuli välja, et mul oli mingi aine vastu, mida kasutati kas lash lifti või ripsmete keemilisel värvimisel, allergia. Mind on terve see nädal kimbutanud silmaallergia/silmapõletik, ei oska täpset nimetust selle kohta öelda. Ma ei saanud isegi kaks päeva tööl käia ja ühel hetkel mõtlesin, et lähen EMO-sse, sest mul silmad olid nii kohutavs seisus – punased, sügelesid, paistes, öösel rähmas. Ikka konkreetne jama! Sügasin silmi nii palju, et kogu see lash lifti tulemus on ammu läinud! Täiesti tühja läinud raha ja aeg:( Sain apteegist silmatilkasid ja neid ma olen nüüd viimased kuus päeva kolm korda päevas silma pannud ja need on mind aidanud. Ühesõnaga, ma ei saa enam kunagi lash lifti või ripsmete keemilist värvimist teha 😦 Nii kahju, sest tulemus oli väga ilus. Poleks elu sees arvanud, et mul võiks sellest allergia tekkida.

6 thoughts on “Ultimate Brow

    1. Ma proovisin teha pilti, aga telefoniga ei jäänud kõige parem, eile oli täiesti olematu päevavalgus ka.. Ma ei tahtnud sellist poolkõva pilti ka teha, kus tglt reaalselt midagi aru ei saa 🙂
      Ma usun, et Sulle sobiks see protseduur. Mulle on meelde jäänud, et Sa ei ole rahul enda kulmudega.. Kui seal postituses oleval lingil klikkad, siis seal räägitakse, et see on eriti hea protseduur neile, kellel on auklikud kulmud või on üleüldse kulmutud.. selle protseduuriga saab nagu kulmukuju juurde joonistada vms:) aga see on häääästi loomulik tulemus, ei pea üldse kartma, et oleks kuidagi feik vms..

      Liked by 1 person

  1. apiii see ripsmelugu :S väga hirmus. Ma ise ilmselt ka rohkem lashlifti ei lähe kuna saan iga hommik koolutajaga ka väga hea tulemuse. See tulemus eeldas muidugi ka seda, et usinalt tuli FEGi kasutada, et oleks ikka midagi koolutada 😀
    Aga kulmude kohta – I want pics!!!! 😀

    Like

    1. Ma pole isegi FEGi kasutanud, sest ma ei ole tahtnud midagi silmadele panna.. päris möödas see allergia pole. Olen isegi kõik see aeg ilma ripsmetuššita ringi käinud, nagu wow 😀 haha.. et praegu lihtsalt ravin 🙂
      Ma oleks pidanud kohe seal laskma teha pilti kulmudest, heaa valguses ja nii.. Aga kui Sa seal postituses oleval lingil klikkad, siis näed seal erinevaid tulemusi 🙂

      Like

    1. Mhmh.. Täiesti uskumatu, poleks arvanud, et mu silmad nüüd nii tundlikud on. Ripsmepikendustega sain ju hakkama 😀 tean, et paljudel on selle ripsmepikenduste liimi vastu allergia ja ei saa neid kanda

      Like

Leave a Reply

