Kasside ronimispuu ja Making a Murderer

Mõned päevad tagasi tulin töölt koju ja ees avanes mulle selline vaatepilt:

IMG_2276

Jepp, osa kasside ronimispuust oli katki läinud. Ma teadsin, et see varsti juhtub, sest see toru oli juba mõnda aega ühele poole lookas. Ma olen seda toru vähemalt kaks korda asendanud mingi muu toruga, aga nüüd ma ei saa enam seda ka teha, sest see alumine osa, mis kinnitub, on täitsa katki. Oleks see ainuke asi, mis sellel ronimispuul katki on, noup.. Mul on täpselt selline ronimispuu. Nüüd selle kassimaja mõlemal pool asuvad torud on katki. See teine toru läks juba mõnda aega tagasi katki või noh, pigem see ülemine osa sealt pealt, mis tuli ära ja siis polnud seda toru mõtet niisama sinna tilbendama jätta. Ja kuivõrd need mõlemad torud on katki, siis ei ole enam kassidel mitte millelegi n-ö toetuda, et saada sinna kõige kõrgemale osale, seega praegu ikka suhteliselt pointless ronimispuu.. Noh, muidugi välja arvata see pluss, et ronimispuu koosneb kraapimispuudest, mistõttu nad ei hakka mööblit kraapima (mitte, et mul seda väga oleks, haha..) See, mis nüüd paar päeva tagasi katki läks, oli üks nende lemmikosa ka. Aga eks selle ronimispuu elu sai juba elatud ka, ligi 7 aastat vana:) Seega, uue ronimispuu üheks kriteeriumiks peale selle, et ta peab kõrge olema, peab kindlasti olema selle kiigekese vms olemasolu. Leidsin sellise. Aga hind ei ole päris kommiraha, nii et kassikesed peavad natuke aega uut ootama:) 1383124-center-1Mina pole muidugi Making a Murderer‘ist üle saanud, seega ikka iga päev hoian kursis end sellega, mis toimub. Juba mõnda aega tagasi hakkasin Twitteris jälgima Kathleen Zellnerit, kes on Steveni uus advokaat. Eriti põnev on selle advokaadi puhul see, et ta on kuulus sellepoolest, et ta on varasemalt saanud vanglast välja 17 valesti süüdimõistetut! Ja nüüd on ta Steveni advokaat. Põnev, eks? Just eile tuli Investigation Discovery pealt välja 42-minutiline saade: Steven Avery: Innocent or guilty?, mille ma youtube’ist juba välja nuhkisin ja ära vaatasin. Paar päeva tagasi sain lõpuks ometi tellitud ka The Innocent Killeri, ma lihtsalt ei suutnud oodata enam, millal see Amazonis jälle in stock tuleb, seega nuhkisin guuglist välja info, et Barnes and Noble müüb ka seda raamatut! Praegu vaatan, et mul vist vedas, sest lingil klikates on nüüd väga imelikud variandid alles jäänud, mina seda raamatut 57 dollariga küll ei ostnud 😀 Ma napsasin selle 14 dollariga ära. Üleeile pandi juba minu poole teele ka, nii et ma ei jõua ära oodata!

7 thoughts on “Kasside ronimispuu ja Making a Murderer

    1. Kuradi head hinnad tõesti, aga seal on ainult üks selline, kus oli see kiigeke vms olemas, ülejäänud osas nägi see ronimispuu nii imelik välja.. et ei teagi. Nii kahju, et postituses olevat ronimispuud nende valikus pole.

      Like

Leave a Reply

