Lash lift

Kes mu ripsmete ajalugu veel ei tea, haha, siis peaaegu kaks aastat olid mul ripsmepikendused peal, eelmine reede lasin need maha võtta ja oh boy, milline reality check see oli. Kes see oli, kes peeglist vastu vaatas? Kui ikka pea kaks aastat oled end igal ajahetkel harjunud peeglist vaatama pikkade ripsmetega, siis see esimene hetk pärast pikenduste eemaldamist oli üsna jahmatav. Hakkasin muidugi kohe kasutama FEG ripsmeseerumit, mille mina sain Chilli poest Sikupilli keskuses, maksis kuskil 16 euro kanti. Nädal aega olen seda nüüd kasutanud ja eile oli mul aeg kirja pandud selliseks protseduuriks nagu lash lift ja ripsmete keemiline värvimine. Tegin seda siin. Lash lift ise maksab 20 eurot ja keemiline värvimine 5 eurot. Aega võtab kuni 1,5h. Ma olen täiesti hämmingus sellest tulemusest! Panen teile siia alla pildi, pidage silmas, et tegu on telefoniga tehtud pildiga, seega kvaliteet ei ole nii hea ja päris elus on tulemus ikka kordades ilusam. Mu enda ripsmed on täiesti kartulikarva, täiesti olematud, kui nii võib öelda ja pärast ripsmepikendusi olid enda omad ka pääääris lühikesed, nii et kui minu ripsmetest sai sellise tulemuse, siis mõelge millise tulemuse annab see protseduur inimesele, kes ei ole ripsmepikendusi kandnud ja ripsmetele kahju teinud! Soovitan seda protseduuri kindlasti kõigile!

ripsmed

Pilt on tehtud protseduurijärgsel hommikul ja täiesti töötlemata. Vasakpoolsed ripsmed tunduvad tumedamad, aga tegelikult mängib siin aknast tulev valgus vingerpussi.

2 thoughts on “Lash lift

Leave a Reply

