Clinique 3 Step Anti-Blemish System

Lõpuks ometi jõudis pakk minuni! Kõigest 20 päeva. Üks päev veel ja siis ma oleks neile juba saanud kirjutada, et whatsssapppp.. Ma olin 90% kindel, et mu pakk on kaduma läinud. Ma väga ei ole rahul kogu selle tellimise kogemusega feelunique-st, sest pidin kaasa saama ka ühe tasuta testri, mille ise valisin. Kas see oli pakis kaasas? Noup.

Nii, imearmsad helesinised pudelikesed. Nendest peaks jätkuma kuuks ajaks. We’ll see. Kindlasti annan teada, kuidas need toimivad!

Processed with Rookie Cam

Processed with Rookie Cam

22 thoughts on “Clinique 3 Step Anti-Blemish System

    1. Vaatasin üht videot ja seal ütles tüdruk, et see viimane tuub sai tal kõige ennem otsa, et kui teised kaks pidasid kuu vastu, siis see mitte. Sul ikka on jagunud kõigest? Vähemalt tundub, et on, kui kirjutasid, et igaühes oli veel tilk alles 🙂

      Like

      1. Tead nii ja naa.. ma vist 3x seda komplekti ostnud ja kõik üldiselt erinevatel aegadel otsa saanud 😀 Eks see viimane vist saab jah kõige enne otsa aga ma ei kasutanud seda siis vahepeal igapäevaselt, üle päeva ntx. 🙂 Seda toonikut olen ma ise veel juurde ostnud 400ml pudelis, see nii hea mu meelest 😀 (ja laeva pealt saab ikka naeruväärselt hea hinnaga)

        Like

      2. Jaaa, juba kahe kasutuskorra järel võin öelda, et see toonik on imehea! Sa mõtled kogu selle komplekti hinda? Või eraldi ka? Et kumb nagu hinna osas mõttekam on.. kas suuremad kogused ja eraldi osta või ikka see väike komplekt?

        Like

      3. Laeva peal minu meelest vähemalt ei olnud olemas eraldi müügis esimest ja kolmandat step´i sellest komplektist (vähemalt siis kui ma kunagi tellisin.. raseduse ajal polnud vaja neid tooteid niimoodi nagu varem), sp ma ostsingi tooniku veel hiljem juurde eraldi (tundus, et see oligi see kõige parem osa komplektist, olen seda ikka ostnud 2-3x ja siis komplekti ka u sama palju juurde) 🙂

        Aga juba vaatasin, et peaks endale varsti tellima. 🙂

        Like

      4. Mh.. jama, et laeval eraldi ei ole neid. Ma muidugi ei tea, kas ma tahan veel seda tellida, sest ma olen nii vähe kasutanud (kuigi sisetunne ütleb mulle juba, et need sobivad mulle), aga kui see kord peaks tulema, siis tahaks küll kuskilt mujalt tellida kui sealt feeluniquest, ausalt ei viitsi igakord kuskil kolm nädalat oodata. Inglismaalt tellides. No mida. Kuigi sealt sai päris odavalt selle komplekti – hind oli 33, a ma sain vist 28ga (postikulu sees).

        Like

  1. Olen Kaubamajas ise sellest Clinique’st mööda kõndinud ja mõelnud, et prooviks ka midagi, olen kuulnud häid asju. Eriti huvitab just see kolme-astmelise asja värk, sest ma kasutan ainult kreemi või siis mõni õhtu maski, ja kõik. Sain just hiljuti tänu sõbrale uue Origins näokreemi, mis mul oli otsa saanud – bränd mis võiks kindlasti Kaubamajja ka müüki tulla sest see DrinkUp Over Night Mask on ka nagu mega hea! 😀

    Like

    1. Õnnelik inimene, et nii vähe asju pead kasutama:O:)
      Agaaaa ma olen ka alati mööda kõndinud Clinique’st Kaubamajas ja kõnnin veel :’D sest ma juba eos tean, et seal on nii naeruväärselt kallid hinnad.

      Like

  2. Ma olen viimasel ajal kuulnud, kuidas pidevalt on jama feelunique’ pakkide kättesaamisega. Nõme on see, et nad saadavad üsna kalli sisuga pakid ilma jälgimiskoodita. Ma nüüd hästi ei mäleta, kas on üldse varianti võtta koodiga saatmine. Ootan ka sinu arvustust. 🙂

    Like

  3. Ma tellisin feeluniquest sügisel ja tuli mngi 5 päevaga 😀 Kindel, et praegu eesti post ei blokkinud? Eile postkontoris kuulsin, et praegu on pakke neil liiga palju, ootasin asose pakki ka üle aja. Aga feeluniquest on mul ainult head kogemused, kindlasti tellin veel. Testri saab minu arust kaasa alles 50€ või mingi sellise summaga ostu piiril ja siis 2 testrit kui kulutad 75 jne.

    Like

    1. Ei, kindel pole 🙂 Selles suhtes ma ei tea, kelle viga see oli. Fakt on see, et kolm nädalat see tuli. Kui kuskil kaks nädalat oli möödas, siis ma käisin postis kohapeal ka küsimas, kas on tulnud, aga ei olnud. Praegu sai ka igatahes testri kaasa valida, valisin veel välja ja puha 🙂

      Like

  4. Ohohooo, ma ei teadnudki, et Sul ka blogi on! Awesome, hakkan silma peal hoidma! 🙂 Aga, nagu me juba rääkisime, tellisin ka selle sama komplekti, muidugi Hollandis oli tellimine lust ja lillepidu, sest neil siin oma e-pood ja pakk tuli kätte 2 päevaga. 😀 Ma olen nüüd juba natukene aega neid kasutanud ja oiiiii kuidas mul hakkas nahk kuivama. 😦 Kõik ketendas, pidin paari päevase pausi tegema, aga tundub, et punne hakkab tasapisi vähemaks jääma, jess!!! 😀

    Like

    1. Jaa.. tsau:)
      Kas see e-pood Eestisse ka laseb tellida? Usun, et sealt tuleks kiiremini, kui feelunique’st 😀 Selle Clinique’ga on nii raske, isegi mingid muud Briti lehed lihtsalt ei saada Eestisse, arghh..
      Ohooo.. ma pole veel täheldanud seda kuivust.. ma eeldan, et mul üldse ei hakkagi nii mõjuma, mul väga vähesed tooted tekitavad kuivust. Aga ma veel nii vähe kasutanud ka, we’ll see:)

      Like

Leave a Reply

