Ripsmepikendustest & näonahast

Okei, ma ei ole nii kaua postitust kirjutanud, et jälle on wordpress midagi siin muutnud 😀 Olen natuke aega vaaginud mõtet endal lasta ripsmepikendused ära võtta, täna tegin selleks kaks sammu. Esiteks, ostsin FEG ripsmeseerumi, millest sain Liisa kaudu teada. Mul on ripsmepikendused peaaegu kaks aastat (märtsis saab kaks) peal olnud, seega kindlasti vajaksid enda ripsmed turgutamist. Teise sammuna panin endale aja kirja lash liftiks ja ripsmete keemiliseks värvimiseks järgmiseks reedeks. Homme helistan ja panen endale reedeks aja kirja pikenduste eemaldamiseks. Vot nii! Ei teagi, miks nii otsustasin, iseenesest mulle meeldivad pikendused, väga mugavad on ja suvel on kohe eriti hea, aga teinekord igatsen nägu padjas magamist ja silmade hõõrumist ja duši all korralikult käimist nii, et ikka saaksin vett normaalselt näkku lasta 😀 Kõik ripsmepikenduste kandjad saavad aru, millest ma räägin! Mul ei ole iseenesest üldse pikad pikendused ka, mõni on isegi küsinud, kas need on mu päris ripsmed? Ehk et siis mingeid väga hulle pikendusi mul ei ole. Aga jap, ära ma need võtan ja siis on üks küsimus veel, millise ripsmetuši ma endale ostan? Ma pole endale mitte ühtki tušši ligi kaks aastat ostnud, ma pole üldse tähelepanugi pööranud sellele, mis on hea ja mis mitte 😀 Mõned mõttes on peas, aga kindlalt ma ei teagi.. sellel nädalal pean midagi ära otsustama.

On another note.. Ootan juba 13 päeva pakki Inglismaalt. Nimelt tellisin feelunique.com lehelt endale Clinique’i kolmeastmelise näohoolduse komplekti. Tegin sinna isegi päringu, aga nad palusid mul oodata maksimaalselt 21 päeva, et kui siis ka ei ole tulnud, siis vaatame edasi. Oeh.. ma loodan, et mu pakk ei ole tee peal ära kadunud :/

Kuna mu näonahk pole aastaid juba nii halb olnud kui praegu, ma ei tea, millest see on, kas sellest glükoolhappega koorimisest, mis pani rasuerituse niivõrd intensiivselt käima või.. ma ei teagi millest, siis igatahes silmad on kogu aeg lahti, et mida ma küll enda näonaha peal proovida võiksin. Tahaks nii väga leida endale tooted, mis sobivad ja et ma ei peaks kogu aeg näonaha pärast muretsema. Proovin selle Clinique ära, siis vaatab edasi. Tsillisin just veidi aega tagasi internetis ringi ja mõtlesin, mida Imbile sünnipäevaks kinkida (mhmh, tal on 1. aprillil sünnipäev ja ma mõtlen juba praegu kingile:D). Jäid silma Dr. Hauschka tooted. Hakkasin mõtlema, et huvitav, miks ma ei ole kunagi neid tooteid proovinud? Neil on täitsa olemas tooted rasuse naha jaoks. Tooted on neil üsna kallid selleks, et kohe täissuuruses tooted osta teadmata, kas need sobivadki, nii et kindlasti tahaksin osta sellise proovi- ja reisikarbi rasusele ja problemaatilisele nahale. Sellel peaks olema täiesti okei hind ka, 14€. Kuigi ütleme nii, et ma olen ka kuigivõrd skeptiline selliste ökotoodete osas, sest ainuke asi, mis mul punnide vastu on aidanud oli nahaarsti määratud kange Roaccutane kuur, mille tegin aastaid tagasi, kui mu näonahk oli tõesti õudne ja muud lahendust ma lihtsalt ei näinud, nahaarst samuti mitte, seda naljalt ei määrata. Mul pole vist kunagi nii klaari näonahka olnud, kui selle kuuri ajal. Nii et vahepeal ma tunnen end juba päris lootusetult, sest mitte miski ei aita. Oh well, mis ma halan, elus on tähtsamaidki asju, kui ilus näonahk.

Ma nüüd loodan, et mu Clinique tellimus tõesti ära ei ole kadunud! Fingers crossed & good night 🙂 

28 thoughts on “Ripsmepikendustest & näonahast

  1. Mul ka samu probleeme olnud mis sul näonahaga ja et u 15a vanuselt määras nahaarst ka mulle Roaccutane kuuri (praegu olen 23). Seega paar nõuannet ka minult, mine sa tea, äkki aitab! Hoiatan ette et üks sisukas kommentaar tuleb 🙂 Ning vabandan ette ära, et ma pole just mingi iluguru, aga ilublogisid ikka loen veidi ja siin lihtsalt puhtalt minu arvamus, mis minu tundlikule-rasusele-ja ka mõnel eluperioodil probleemsele nahale on aastate jooksul kõige paremini sobinud.

    Esiteks, senikaua kuni oma feelunique pakki ootad, üks väga odav lahendus, mille kohta ma tõesti ei uskunud, et aitab probleemse naha ja punnide vastu, kuna mulle tegelikult üldse ei meeldi seepe kasutada. Need tunduvad minu jaoks sellised nahka kuivatavad mulle, aga üllataval kombel aitas see konkreetne seep nii mind kui ka mu sõpra, kellel nahaga rohkem probleeme olnud – nimelt oopiumiseep 🙂 Nimi on eksitav ilmselgelt vb, aga no täpsemalt saad lugeda siit nt Marina juttu selle kohta http://vistadelmarista.blogspot.com.ee/2014/11/ilunurk-oopiumi-seep.html Tallinnast saab seda nt Foorumi keskuse ökopoest, ma olen sealt ostnud ja maksab u 3€ või midagi, pisike veelgi odavam, aga ma olen ostnud suure ja selle pooleks lõiganud, siis jätkub kauemaks ja tuleb kokkuvõttes isegi veel soodsam. Müüja ka soovitas seda teha, kuna pisike oli parajasti otsas. Ja ma sama üllatunud nagu Marina, eriti veel, et miks ma terve oma elu olen nii palju raha raisanud kallitele apteegi näopesugeelidele ja vahtudele? See seep muidugi kuivatab nahka ka nats rohkem minu meelest või teeb nagu krudisevalt puhtaks, et pärast peab nägu kindlasti kreemitama. Aga peale seda olen kõik oma kallid näopesugeelid nurka heitnud ja ei näe nende järele enam vajadust, pealegi see veel öko ja nii odav ja tõesti toimib kuidagi.

    Kreemidest – naha niisutamine ka ometi oluline, ma ei tea, mis kreeme sa hetkel kasutad, aga kui tulevikus midagi uut proovida tahaksid, siis ma soovitaks Physogel dmt kreemt kuivale tundlikule nahale (apteegikosmeetika ja vist ka üks naharstide lemmikuid sarju lisaks Eucernile ja muudele, mulle ka kunagi arst soovitas selle kuuri ajal). Soovitasin sõbrannale ka, kes nahaga hädas oli, talle ka sobis 🙂 See on hästi toitev ja ka lisainfos kirjas, et ei tekita komedoone juurde ja selle koositis aitab nahal kiiremini uueneda. https://apteek.apotheka.ee/product/2560/physiogel-dmt-kreem-kuivale-tundlikule-nahale-75ml Soovitatakse peale kanda hästi natuke korraga ja vatipadjaga, mitte näppudega. Ma aastate jooksul sellele truuks jäänud ikka vahelduva eduga, kui talvel nt nahk kuivem on. Väikesest kreemist on jätkunud ka päris kauaks.
    Viimase aja üllataja on ka Loreali Skin Perfectioni kreem, mida julgen ka tundliku/rasuse nahaga inimestele soovitada. Juba u aasta vahelduva eduga kasutanud seda, praegu jälle paar kuud uuesti, kui Physiogel otsa sai http://www.genefic.net/2014/04/arvustus-loreal-skin-perfection.html See teeb naha ühtlaseks ja ei tekitanud ei rasuse nahaga Pille-Riinul ega ka mul komedoone juurde ja suureks plussiks on ka fakt, et see hoiab nahka matina 🙂 Nii et tõesti väga üllatav, kuna ma suht skeptiline tavapoes müüdavate ja odavamate kreemide suhtes (see u 10-11€).

    Ripsmetuššidest tahaks Maybelline Lash Sensational ära proovida, Pille-Riin jällegi soovitab http://www.genefic.net/2015/04/arvustus-maybelline-lash-sensational.html ja mu üks lemmikuid Soome blogijaid ka 🙂 http://mariannan.indiedays.com/2015/09/17/my-top-10-makeup-products/. Kui neid arvustusi loed, vb tekib endal ka soov 🙂 Maybelline The Rocket meeldis mulle ka, teised uuemad Maybelline ripsmetuššid mitte nii väga. Koostiselt on aga üks lemmikuid Avoni Infinitize, kuna see tuleb pestes sooja veega maha ja ei ärrita silmi http://missliina.com/2013/05/comparison-avon-infinitize-vs-lumene.html . Oriflame ripsmetuššidega ka enamasti rahule jäänud, praegu kasutan ühte neist, aga uuesti vist ei ostaks. Eks kõigi toodetega ongi nii, et pead enda naha/ripsmete peal ära katsetama, mis sulle kõige paremini sobib 🙂

    PS vaata kindlasti üle ka oma jumestuskreem, mulle just nahaarst rõhutas, et see võib lisaks hormonaalsele jne seisule kõige rohkem naha olukorda halvendada, kui nt see on väga kattev, võib juhtuda, et nahk ei saa selle all hingata ja siis tekivadki komedoonid. Lisaks mustad meigipintslid võivad ka mõjutada, ise pean kogu aeg endale meelde tuletama, et peseksin neid piisavalt tihti, sest kui unustan pikka aega pesta, siis nahk muutub ka kuidagi kehvemaks.
    Lisaks tol ajal kui nahk kõige probleemsem oli, loobusin nahaarsti soovitusel jumestuskreemi kasutamisest sootuks ja kasutasin vaid mineraalpuudrit jne naha ühtlustamiseks, kuna päris ilma ei tahtnud ka kogu aeg olla. Praegu on aga hästi sobinud üks ka vist paljude lemmik http://www.genefic.net/2014/05/kevadised-lemmikud.html Maybelline Dream Pure BB kreem toonis medium. Kallimad Make Up Store ja Maci jumestuskreemid mulle üldse ei sobinud, kohe läks nahk jälle halvemaks. Seega ma ka ei usu alati, et kallim on parem. Olen lugenud (küllap sinagi), et ka Bourjois Healthy Mix jne jumestuskreemid on kerged ja head, aga pole selle katsetamiseni veel jõudnud, kuna ma Maybelline BB kreemiga nii rahul olnud, et käsi pole teiste järele haaranud.
    Ja nagu sa vist juba aru said, Pille blogi on üks mu lemmikuid vist, kuna tal minuga umbes sama nahatüüp, siis ma sealt palju häid soovitusi saanud 🙂 Veel jumestus-, näohooldus jne ideid ka siit, kui peaks huvitama http://www.genefic.net/2014/12/genefic-ilulemmikud-2014.html. Esimeses postituses on juttu ka Garnier silmameigieemaldajast, mis on muidugi ka super olnud vähemalt minu meelest, aga viimasel ajal kasutan ainult seda Garnieri mitsellaarvett nt (ka jah muidugi samast blogist leitav :D), mis tal ka ilulemmikute seas 2014. Arvustus http://www.genefic.net/2015/01/arvustus-garnier-mitsellaarvesi.html. Minu meelest eemaldab see ka väga hästi silmameigi (vähemalt mul, kui just mingi väga tõsine meik pole). Kui sa nüüd ka ripsmetušši kasutama hakkad, siis ilmselt kulub lisaks ripsmetuššile ka see ära. Mul olid ka kunagi ripsmepikendused, see oli küll mõnus, et siis õhtuti ei pidanud ripsmetušši maha võtma 😀
    Olen ka Bioderma mitsellaarvett proovinud mis vist ka üks sinu lemmikuid, aga nagu Pillegi kirjutab, kuna hinnavahe on neil kahekordne, siis minu käsi valiks pigem Garnier´i 🙂 Ja peale seda ongi valinud, kui selle avastasin. Pika jutu lõpuks, siin on siis need tooted, millele mina truuks olen jäänud (vähemalt seni). Vb kasutad midagi siit juba sinagi või said ideid! Anyways loodan, et on abi ja su nahk saab asap korda! 🙂 Ja kirjuta ikka edasi, sul on nii armas blogi, ilmselt sellepärast viitsin ka nii pikalt kommenteerida 😉

    Like

    1. Wow, ma pole vist ühegi blogi all nii pikka kommentaari näinud! Suur tänu, et võtsid vaevaks kommenteerida ja mind aidata 🙂 Lähen täna kohe pärast tööd Foorumisse ja ostan selle oopiumiseebi ära:)
      Eriti meeldis mulle see, et iga toote puhul tõid viitena lingi ära, täpselt nagu mina, kui midagi soovitan/millestki räägin 😀 love it!
      Ja viimane lause oli nii armas, aitäh Sulle!

      Like

  2. Hei! Nõustun eelmise kommenteerijaga Physiogeli osas. Minu nahk oli ühel hetkel liiga rasune otsa eest ja ninalt liiga kuiv. Physiogel on mõlemaga aidanud. Ripsmetuššidest julgen soovitada Lancome Hypnoset ja eriti hea tulemuse saamiseks Lancome Dramat. No ei ole minu jaoks paremat tušši olemas. Ta küll maksab I.L.U-s ca 30€, aga proovi vähemalt koha peal ära. Ise avastasin selle ema meigikotist, kui enda ripsmetušši otsa sai 🙂

    Like

    1. Hei 🙂

      Kusjuures Lancome oli üks variant, mis mul mõttes oli. Mingi päev guugeldasin parimaid tušše ja see esimene Lancome’i oma oli välja toodud. Ma pole küll kunagi nii kallist tušši omanud, aga kunagi on ikka esimene kord, eks? 😀 Mõtlen veel, lähen uurin, aitäh soovituse eest:)

      Like

  3. Ripsmetuši soovitused : maybelline lash sensational, maybelline great lash ja ysl babydoll. Nahast nii palju, et mul tekitavad piimatooted punne ja vb on mõni vale kreem ka tekitanud, aga siis kui olin vahepeal täisvegan sain niii hea näonaha. Pmts nyyd kui söön kohukesi jne siis masendav teada, et ise valin endale punnid 🙄

    Like

    1. See vale toitumine on kahjuks kõige suurem müüt üldse, mida halva näonaha puhul räägitakse. Ma usun, et see puudutab neid, kellel üldiselt ongi hea näonahk (nagu Sul) ja siis vahel söövad midagi, mis just neile väga hästi ei sobi ning siis tekivadki punnid. Aga nendel, kellel on reaalselt nahahaigus (akne, psoriaas), ei aita see mingi teatud söögiasjade menüüst väljajätmine. See on haigus ja nii kahjuks ongi.

      Like

      1. Kui see on haigus, siis ma ei saa aru, miks sa mingitest poeseepidest usud abi, aga toitumisse mitte. Ma olen ka palju uurinud selle kohta, just täiskasvanute akne ja toitumise seosest. Eriti arvestades akne rohtude väga halba mainet, prooviks ma ilmselt kõike muud enne. Ma saan aru, et on täiesti teine maailmavaade ja et sa oled otsustanud sellesse mitte uskuda, aga mind väga huvitab miks?

        Like

      2. Ma pole öelnud, et ma olen otsustanud sellesse mitte uskuda. Mind on akne kimbutanud juba põhikoolist saati (praegu olen 26) ja nende aastate jooksul on olnud ka neid hetki, kus olen toitumist muutnud. Ei ole aidanud. Nahaarsti arvamus on mulle samuti tähtis, ka tema pole kunagi soovitanud mingeid asju mitte süüa, toitumist muuta vms. Kui see nii lihtne oleks, et muuda toitumist ja kõik saab korda, siis poleks nii palju inimesi, kes selle käes vaevlevad.
        Kui ikka terve nägu räigelt põletikulisi punne täis on, siis ma tahaks näha, et Sa prooviksid kõike muud enne, kui akne rohtusid 🙂 just saying! Väga kerge on hukka mõista asju, mida pole ise kogenud.
        Ja see poeseebi teema.. lihtsalt teinekord on nii lootusetu olukord, et proovid kõike. Ma isegi ütlesin ju enda postituses, et tegelikult ma väga ei tahaks uskuda ökoasjadesse. Aga proovida võib alati!

        Like

      3. Ma ausalt ainult tahtsin aidata, ma saan aru, et see on õrn teema ja selle pärast läheb kaitsemehhanism tööle. AGA ma pole mingi hea näonahaga inimene, kes tuli targutama siia, vaid inimene, kellel on olnud punnid juba 10 aastat ja kes on enda peal testinud väga väga väga palju asju.
        Peace 🙂

        Like

      4. Kaitsemehhanism läks ainult õige veidi tööle 😀 Kõik on korras 🙂 Ma lihtsalt tõesti arvan, et see on haigus ja siin toitumine ei aita. Enda peal proovitud jne. Vb see toitumine aitab kergeloomulistemate akne vormide puhul. Minul nt oli raskeloomuline akne. Ilmselt Sulle nahaarst üleüldse ei kirjutakski Roaccutane kuuri välja, sest näonahk ei ole nii hullus seisus.

        Like

      5. Haigus on see kindlasti. Let’s agree to disagree ülejäänu osas 🙂 sessuhtes null kahtlust sinu kogemuse osas, lihtsalt ma olen lugenud palju ka teistsuguseid kogemusi 🙂

        Like

      6. Hehe, arusaadav et kaitsemehhanism tööle läks, huvitav lugeda teie sõnavõttu siin 😀 kusjuures ma mäletasin kunagi et ma kommenteerisin ka ühe aknepostituse all (sama nime all ikka), kus totumisest jutustati, leidsin üles ka, AE blogi http://www.annaelisabeth.net/2015/03/ma-vihkan-aknet-punkt.html Kusjuures mida alla poole kerid, seda rohkem infot saab, ma ise ka seal soovitan tal usinalt arsti juurde minna. Tegelt hea point, kui sul praegu ka miski ei aita, arsti juurde võib aja ikka kinni panna, sinna nagunii pikad järjekorrad ja alati saad ju aja tühistada, kui selleks ajaks enam probleemi pole. Äkki tänapäeval mingeid vähem karme ravimeid ka välja mõeldud kui Roaccutane.

        Toidu suhtes – endal kahetised tunded, tegelikult me kõik teame ju et vaid kõige tugevamate inimeste nahk peab vastu kui palju rämpsu sisse süüa ja keemiat sisse juua nt 😀 Selles mõttes midagi see toitumine ikka teeb, päris 0 ka pole. Aga muidugi tähtsaim point on ikkagi hormonaalne tasakaalutus (eriti teismeas, mil akne tavaliselt kimbutama hakkab, aga ka nt raseduse ajal jne). Akne on teatavasti seotud peamiselt testosterooni üleküllusega, mis mõjutab rasunäärmete suurust ja aktiivsust. Ega ma ise kardan ka, et mul nii hea nahk poleks, kui ma pille ei võtaks, ja mõnes mõttes kardan, et vana jama tagasi ei tuleks, kui ka last saada sooviksin 😀 Guugeldasin selle akne+toitumise kohta ka veelkord, kuna ise mingi ekspert pole. See toitumisnõustaja jutt tundub tegelt mõistlik, nahaarstid jah sellest ei räägi, aga huvitav oleks muidugi kuulda, mis nemad sellest arvavad. Et mis veel võib seda hormonaalset tasakaalutust põhjustada, lisaks geneetilisele eelsoodumusele, stressile jne on ilmselt ka teisi tegureid. http://www.tervisekool.ee/tervisekool/failid/File/kasulik%20teave/nahk%20Keiti%20P%C3%A4rn.pdf Siin ta rõhutab et akne ei tule otseselt valest toitumisest, vaid teatud toitained võivad käivitada protsesse, mis tekitavad aknet.
        Põhimõtteliselt ta räägib seal erinevatest akne tekkepõhjustest, toidu kohta, et menüüs tuleks vähendada palju suhkut sisaldavaid ja rafineeritud toite, kuna ka mingis teaduslikus(?) uuringus (Murray & Pizzorno) on leitud, et aknega patsiendid ei metaboliseeri suhkruid täielikult. Ehk siis valgest jahust tooted, suhkur, maiustused, magustatud joogid, rafineeritud teraviljad – rohkem insuliini, rohkem hormoone, rohkem rasu, rohkem baktereid rasust, rohkem aknet. Tegelikult makes sense mõnes mõttes?
        Ja süüa rohkem aluselisi toiduaineid, rohelisi aedvilju, marju ja puuvilju, pähkleid ja seemneid. Põhimõtteliselt me nagunii teame seda juba tervisliku toitumise nime all 😀 Sealt küll copyda ei saa, aga kui vähegi huvitab või tahad kontrollida, kas sel jutul on ka sinu jaoks mingi mõte sees, vaata nt, mis ta soovitab seal hormonaalse tasakaalu reguleerimiseks teha (ma nt sealt nimekirjast päris ökotoidule ikka üle ei läheks ja kohvi ei suudaks ka vältida), aga, üldse ei välista, et see võiks tegelikult mõjutada/aidata küll ju.
        Piima juttu ma parem ei kommenteeriks, sest ma usun, et meie eesti piim pole nii hormoone täis topitud kui ameerika piim ja mul laktoosiga oma suhe, teatud piimatooteid mul ka raske seedida, seega ülitan neid konkreetseid vältida. Ma isiklikult ei poolda seda levinud laktoositalumatuse ja gluteiinitalumatuse kahtlustamist endal, kui pole arsti juures käinud ja arst pole seda diagnoosinud:)
        Siis edasi läheb jutt toidutalumatuse peale, no seda ma arvasin, et šokolaad (šokohoolikutele ei soovita lugeda). Pärmseene jutt on ka tegelikult huvitav, kuna sellega olen ka ise kokku puutunud ja tean, et see võib nii mõjuda küll. Vitamiinide jutt tundub ka täitsa legit ja aknevastase dieedi jutt.. eks otsusta ise, mis sellest arvad 😀 Aga mulle meeldib lõpus see jutt, et kuna inimesed on erinevad ja omavad erinevat geneetilist eelsoodumust akne tekkeks, tulekski läheneda individuaalselt ja jälgida, mis on sinu akne “päästikud”, mis selle teket mõjutavad. Ei peagi olema toit, vb lihtsalt stress või midagi. Never know. Keha on ikkagi ühtne tervik ja tegelikult kõik ju kuhugi ikka mõjub, mis näost sisse ajame. Ja muidugi see, is me näkku määrmine, kosmeetika siin ka süüst puhas pole 😀
        Ahjaa, üks oluline asi veel, mida keegi siin välja pole toonud – vee joomine! Joo palju vett! Seda soovitavad alati kõik, kuid vesi aitab kehast mürke välja uhtuda ja paneb näo särama. Tsiteerisin siin ka AE-d http://www.annaelisabeth.net/2012/08/10-sammu-puhta-ja-klaari-naonahani.html. See kül well known fact, mis ka omal “nahal” järele proovitud ja nahk näeb nii tunduvalt parem välja kuidagi, kui ei unusta päevas piisavalt vett juua. http://www.paljasporgand.ee/veeabc/ Merilini blogi tuli ka kohe nende nahk+vesi otsingusõnade peale välja, eks vahel kasulik seda veejoomise kasulikkust endale ka meelde tuletada. Lõpetuseks veelkord – kõike paremat sulle ja loodan, et leiad vahendid, mis sul aitaksid ja et saad naha korda! 🙂 Ja tore minu meelest, et see positus sul siin nii populaarne on, huvitav lugeda erinevate inimeste arvamusi 😀

        Like

  4. Mulle ka meeldib Lancome ripsmetuššid ja palju kiidetud Maybelline oma ei meeldi üldse. Ma ei tea, kas asi on harjas või tulemuses, ma ei tea, mida ma täpselt sellelt ootasin aga nüüd mul hea meel, et see vaikselt otsa on saamas. Tellisin laeva pealt katsetamiseks YSL ripsmeka nüüd, ootan seda nüüd põnevusega 😀

    Nahast, mina pesen kookosseebiga, nägu saab nö krudisevalt puhtaks (hommikuti ja õhtuti), lisaks kasutan TBS näoõli.. väga hea on! Kui Ken mulle seda õli ostis, siis poes ka mainiti talle, et see sobib hästi probleemse naha jaoks (peale rasedust ilmselt mul tuleb jälle see mure tagasi..)

    Like

      1. Tead, mul oli asap vaja ripsmekat ja sel hetkel ei tahtnud midagi kallist osta. Aga ysl oma on mu poole teel, katsetan midagi uut. Ma muidu olin truu Goshi ûhele rispmekale:)

        Like

  5. Mul polnud aimugi, et Sa ikka blogi kirjutad. Milline tore leid!!! 🙂
    Otsisin midagi Macadamia deep repair maski kohta ja komistasin täitsa juhuslikult siia ja mõtlesin, et nii-nii tuttav bloginimi, et kas tõesti võib nii olla, et Sinu blogi.

    Ja nüüd ma mõtlen, et peaksingi uuesti ripsmeid koolutama minema, tänks! Olen käinud mitmeid kordi ja alati tulemusega rahul olnud. Enamasti püsivad kenasti kaardus 2 kuud kindlasti. 🙂

    Like

    1. Hihi, tsau! 🙂
      Kui ma kunagi blogiga uuesti alustasin, siis ma ütlesin seda vaid ühele inimesele ja kõik ülejäänud on tee siia ise leidnud 😀
      Hea kuulda, et Sul sellega positiivne kogemus. Ei jõua juba ise tulemust ära oodata!

      Like

  6. Juhuuu, usu mind see esimene silmade hõõrumine peale pikenduste eemaldamist on seda eemaldamise-kahtlusi-kahetimõtlemisi väärt! Feels so goooood. Ja ma siiamaani peale eemaldamist hõõrun iga päev ikka mitu mitu korda, et seitse aastat tasa teha haha 😀

    aga ootan su näonaha hoolduse tulemusi täiega, sest ise ka nii hädas koguaeg 😥

    Like

    1. Sa oled ikka tõeline warrior, et seitse aastat suutsid olla silmade hõõrumiseta! 😀 Nüüdseks pikendused eemaldatud ja feels soooooo good indeed, aga kerge šokk ka, of course. Kes see peeglist vastu vaatab?! 😀 😀

      Like

      1. Hahhaha.. No kurat, jumala õudne on. Täna värvisin esimest korda ripsmeid. No mineeeeee sinnasamusesse, kui õudne tulemus. Tahaks nutma hakata 😀 Mul reedel on see lash lift ja keemiline värvimine.. ma tõesti loodan, et see teeb olukorra paremaks 😀

        Like

  7. Toitumisteadus on väga keeruline, kuid tundub, et kõik tembeldatakse halvaks – ära söö suhkrut, ära söö (valget) jahu, ära joo mahlu jne jne, mida siis lõpuks süüa võib? Päevast päeva vaid pähkleid ja juurikaid närida ei tundu just väga ahvatlev, Ja kusjuures inimene ei suuda lagundada ise tselluloosi (taime rakukesta komponent), mis tähendab, et loomult ei ole me taimesööjateks mõeldud, inimene on segatoiduline. Aga loomulikult on see igaühe enda valik.

    Räägitakse küll, et vett on vaja palju juua, kuid tegelikult tuleks vett juua siis, kui on janu, nii palju, kui päeva jooksul ”ära kulutad”, tuleks tagasi juua, enamiku veest saame toidust. Kui juua (pidevalt) liiga palju vett koormab see magu, neere ja südant, Vesi on inimeses elu alus – tänu sellele saavad toimuda biokeemilised protsessid ning see reguleerib ka paljude ainete nt soolade kontsentratsiooni, kui see tasakaal paigast ära lüüa võib muutuda veri liiga vedelaks, samuti ei jõua neerud seda veehulka ära töödelda, mistõttu ei suudeta ka enam vett kehast väljutada ning seega ei suudeta ka väljutada mürkaineid.

    Like

Leave a Reply

