Making a Murderer

Kui sellised Ameerika crime story‘id pakuvad huvi, siis kindlasti peaksite olema kuulnud sellisest dokumentaalist nagu Making a Murderer. Kui ei ole, siis ma ei tea, kus te viimasel ajal elanud olete, igatahes sotsiaalmeedias mitte, haha. Sest viimasel ajal muust juttu polegi! Ja põhjusega! Tegu siis tõsielulool põhineva 10-osalise dokumentaaliga, kus Steven Avery istub 18 aastat vangis teo eest, mida ta ei teinud. I mean, first of all, can you imagine that? Istuda nii kaua vangis millegi eest, mida Sa ei ole teinud. Oh, man.. Sellepärast mina olengi selle põhimõtte poolt, et parem süüdi mees vabaduses, kui süütu vangis. Ühesõnaga 18 aastat hiljem tuli päevavalgele uue tõendina DNA ja sealt tuligi välja, et ta on süütu. Ta saab vangist välja, läheb natuke aega mööda, kõik on kena ja siis süüdistatakse teda tapmises! Edasi toimub täielik… mindfuck. Rohkem edasi ei räägikski, sest äkki kellelgi tekkis huvi ja tahab vaadata.

Ma pole juba ammu millestki nii obsessed olnud. Alustasin vaatamisega pühapäeva päeval, järjest 7 osa, siis pidin kahjuks magama minema, et järgmisel päeval tööle minna. Käisin tööl ära, tulin koju ja vaatasin ülejäänud 3 osa ära.

Tahan tellida ka selle raamatu. Pärast selle sarja väljaandmist on olnud palju juttu sellest, et dokumentaal jättis palju tähtsaid asju välja, et see oli väga ühepoolne ikkagi..jne jne. See raamat peaks siis klaarima ettekujutuse andma. Praegu kahjuks tellida ei saagi, sest Amazonis on see hetkel otsas. Mõtlesin siis, et tellin American Bar Association lehelt, kuid seal oli ainuüksi saatmine 50 dollarit. Ee, no tänks! Eks ootan ära, kui Amazoni neid juurde tekib. Steven Avery tolle aja advokaadid ei nõustu selle väitega, et dokumentaal oleks midagi tähtsat välja jätnud, et kõik olulised asjaolud ja tõendid olid välja toodud. Peab ära märkima, et dokumentaal on filmitud 10 aasta jooksul ja kogu materjal on ära mahutatud 10 ossa, millest igaüks on tunnike pikk. Ilmselgelt ei saa meeletutes kogustes panna dokumentaali sisse materjali kohtuistungi täpsest käigust ja igast öeldud sõnast. Seega advokaadid on seisukohal, et midagi olulist välja ei jäetud. Aga kuna mind tõesti huvitab see kaasus nii väga, siis ma tahan lihtsalt huvi pärast seda raamatut lugeda ja näha, kas siis tõesti jäeti midagi väga olulist välja.

Aga ma hoiatan ka. Kui te seda vaatama hakkate, siis te lihtsalt ei saa hiljem oma mõtteid selle juurest ära. See dokumentaal tõmbab teid loosse sisse.

MAM_Vertical_Keyart_US.0

9 thoughts on “Making a Murderer

  1. Uhh, ise olen seitsmenda osa juures praegu. Alustasin pühapäeval, aga ei saa palju järjest vaadata, sest ma olen liiga mindblown. Lisaks ajab ta ema nägu mind peaaegu iga kord nutma. Süüdi või mitte, aga USA õigussüsteem on midagi märkimisväärselt debiilset. Silmakirjalikkuse tipp.

    Liked by 1 person

  2. Nõustun Liinaga, et kas süüdi või mitte, aga see mis seal kohtusaalis toimub on täiesti uskumatu. Tõesti, ma ei tea kui pikk see seriaal tuleks, aga ma tahaks kõike kohtusaalist kuulda. Ma ei hakka küll teda 100% süütuks tembeldama (sest ma ei ole kohtumõistja), aga minu arust on inimlik vihje juba see kui kõiki politseisid ja asjaosalisi küsitletakse kohtusaalis ja väljaspool on nende vastused ALATI väga kohmakad. Minuarust oleks pidanud panema kõik vastamise ajal valedetektori külge. Tean, seda ei saa asitõendina kasutada, aga kindlasti oleks muster välja kujunenud… kes valetavad ja kes mitte.
    Oeh, mul veel kaks osa vaadata aga lõpptulemus on juba selge!

    Liked by 1 person

  3. Hakkasime ka eile öösel Nilsiga seda vaatama ja tema suutis esimese viie minutiga magama jääda. Ma vaatasin üksinda osa lõpuni ja nii creepy tunne oli sees et enne magama jäämist vaatasin igaksjuhuks ühe osa Friendse ka ära 😀 Hommikul Nils üritas mind veenda, et see ei tundunud ESIMESE VIIE MINUTI põhjal üldse huvitav (kuigi ta ise käis mulle peale alguses nagu uni et me seda ikka vaatama hakkaksime) ja siis ma sundisin teda osa lõpuni ära vaatama ja õnneks ta jagab ka nüüd obsessionit 😀 ootan juba teise osa vaatamist wipiiii

    Like

    1. Hahaha.. Te olete lahedad! 🙂 Mul on hea meel, et suutsid teda ikkagi sundida lõpuni vaatama, sest ilmselt ei saa mitte ühegi sarja puhul 5 minutiga öelda, kas asi meeldib või mitte 😀 Soovin teile põnevat edasi vaatamist, sest oh boy, oh boy.. aina põnevamaks läheb! Esimene osa oli foreplay 😀

      Like

Leave a Reply

