Lõhnasaaga

Jess, lõpuks ometi sain lõhna ära tellitud! Sellega oli ilge jamamine, sest laeval seda polnud, seega õde ei saanud seda sealt osta. Ma põhimõtteliselt ootasin kuskil kuu aega, et seda laevalt saada, muidu oleks juba ammu ära ostnud! Siis, kui sain teada, et laevalt ei saa seda, siis otsustasin, et ostan Loverte lehelt, seal aga oli 50ml otsa saanud. Oli ainult 30ml, aga seda ma ei tahtnud, sest see saab liiga kiirelt otsa. Siis mõtlesin, et vaatan, mis hinnad Kaubamajas on.. Hellllll noo, isegi kui ma oleks rikas, ma ei ostaks elu sees Kaubamajast lõhna. Liiga jõhkrad hinnad ja rahast hakkab kahju! Siis mõtlesin mylook.ee lehelt osta, aga seal oli ka 50ml otsa saanud! Jumal küll… ja nüüd, mõtlesin, et lähen tsekin uuesti Loverte lehelt, et ehk on ime juhtunud ja 50ml on olemas. Ja oligi! Ruttu ruttu tegin tellimuse ära ja nüüd jääb ainult teisipäeva oodata, et ma lõhna kätte saaks 🙂

Ühtlasi selle viimase tellimusega on kogu mu viimatine wishlist täidetud! Päris kasulik on selliseid liste teha, sest siis mõtled reaalselt läbi, mida tahad/vajad ja ei osta igasugust kräppi kokku 🙂

2 thoughts on “Lõhnasaaga

    1. Jah, eks seda juhtub meil kõigil 😀 Aga siis vähemalt saab need PEAMISED asjad ostetud, kui wishlist tehtud. Muidu need võivad lihtsalt kuidagi ära ununeda igasuguse muu tilulilu sees 🙂

      Like

Leave a Reply

