Uued lemmikud

Käisin eile lõunapausil poes ja pean mainima, et jumal tänatud, et ma seda otsustasin teha! Nimelt, leidsin Seppäläst nii ilusad ja mugavad ning odavad jalanõud! Ma olen alati arvanud, et mulle ei sobi sellist stiili jalanõud.. Ma ei tea miks, aga mõne asja puhul on mul kindel eelarvamus, et see või see mulle kindlasti ei sobi ja ma ei kavatsegi neid asju selle eelarvamuse pärast proovida. Ilmselt poleks ma ka neid jalanõusid nende täishinnaga proovinud. Täishind oli 49,99€ ja mina sain need 10€ eest. Olen tihtipeale tähele pannud, et sellistes väiksemates kaubanduskeskustes, kus on Seppälä, leiab väga soodsate hindadega asju. Ilmselt seetõttu, et sealt ei osteta neid nii ruttu ära.

Aga jah, siin nad on. Selline mõnus platvorm! Ma mõtlesin neist täna päevavalguses pilti teha, aga läks meelest 😀

FullSizeRender

9 thoughts on “Uued lemmikud

  1. Sinu jalas olevad saapad olid moes 90ndate lõpus ja ma ostsin endalegi selliseid, kuid 99% kindlusega võin öelda, et kooli garderoobi(mutt)tädi varastas need. Hiljem nägin tal neid jalas. 😀 Oli selline kahtlane mustlase verd.

    Nüüd üle 15 aasta hiljem vaatan neid saapaid hoopis uue pilguga ja õnneks on 90ndate moepilt meelest läinud. Mis mulle nende puhul meeldib on konts, millel on muster ja on üsna lai. Ehk siis praktilised ja ilusad kossid. 🙂

    Like

    1. Hahaha.. garderoobi jutt ajas naerma. Mul on ka mingid jamad olnud garderoobi mutiga, mäletan 😀
      Praktilisus on tõesti üks sõna, mis nende jalanõude puhul läheb kohe eriti täppi (Y):)

      Like

Leave a Reply

