Uued tooted ja glükoolhappega koorimine

Nagu alati, saavad kõik näotooted ühel ajal otsa. All oleval pildil on siis näha Bioderma H2O näopuhastusvesi, Iwostini öökreem, Gatineau savimask ja Macadamia juuksemask. Mingit juuksemaski olen juba ammu tahtnud, aga valik on ju nii suur, nii siis saigi ostetud Macadamia mask, millest Mirjam on nii palju head rääkinud. Ühe korra olen seda kasutanud, nii mõnus lõhn sellel 🙂 Savimaski tegin just täna pool tundi tagasi esimest korda ja näol on mõnus värske tunne. Seda öökreemi olen juba pikalt kasutanud, sest seda on mulle mu nahaarst soovitanud. Mul on seniajani olnud ka Bioderma korrigeeriv näokreem, aga nüüd tuli välja, et see on tootmisest välja võetud ja enam seda osta ei saagi 😦 Olen nii pettunud, sest seda soovitas samuti nahaarst ja see oli niiiii hea ning nüüd ma enam ei teagi, mida osta. Virus on mingi eriti fancy apteek, et seal olid kohe teenindajad aitamas ja soovitamas. Sain selle ja selle testri, eks siis vaatame, kumma ostan. Hinnad on neil kõigil suht karmid.

FullSizeRender.jpg

Reedel oli Kerli juures istumine, ikka läksime klubisse ja jälle Butterflysse. Mulle täitsa meeldib sealne muusika. Seekord ei olnud me üldse kaua, kõigest kaheni. Ma oleks isegi kauem olnud, aga teised tahtsid ära minna ja üksi ka poleks klubisse jäänud 🙂 Oligi hea, et selliselgi kellaajal sai ära mindud, sest mul oli järgmiseks päevaks 14.30 Peel & Belle ilusalongis glükoolhappega koorimise aeg kirja pandud. Niigi oli hull ärgata 😀 Nimelt, Jelena õpib kosmeetikuks nagu ma saan aru ja olin nõus minema sellele protseduurile, sest siis ta sai kosmeetiku pealt seda protseduuri õppida:) Esimest korda elus mul pigistati nahka või punne või ma ei teagi, kuidas seda nimetatakse? Ühesõnaga pigistati midagi üle terve näo 😀 Ausalt, ma pidin kreepsu saama, kui ma esimest korda pärast protseduuri peeglisse vaatasin, ma nägin niii kole välja, sest igal pool olid nagu sellised punased täpikesed.. Õõh, halb näonahk on mul eluaeg olnud väga suur enesekindluse mõjutaja. Praegust näonahka ei anna muidugi võrreldagi sellega, mis kunagi kooli ajal oli, aga siiski, mulle tundub, et ma ei saa ealeski oma nahka korda. Nii et inimesed, kellel teil on geenides hea näonahk, olge tänulikud selle üle, sest te ei kujuta ette, mis n*ss see näonahaga jamamine on! Õhtuks oli muidugi see punetus kadunud ja nägu nägi hea välja ja nii mõnus puhas tunne oli. Käisime õhtul Kädyga kinos Näljamängude viimast osa ka vaatamas. Pühapäeva hommiku poole oli ka näonahk hästi korras, aga õhtuks tekkis ikka mingi jama otsmikule, blaah.. No ilmselt tuleb seda protseduuri korrata vms. Ma ei saanudki väga hästi aru, kui tihti seda tegema peaks. /edit: Jelena ütles, et see on täiesti normaalne reaktsioon, sest happed hakkavad näonaha rasusust mõjutama, tuleks varsti uus koorimine teha!/

Vaatasin just KUWTK ja seal näitas väikeseid klippe järgmisest osast. Mul on selline tunne, et järgmine kord nad lähevad sinna Black Jaguar-White Tiger Foundation kohta. Ma ei näinud, kas see oli see sama mees, kes selle koha asutas. Kellegi keha oli kogu aeg ees ja ei näinud ta nägu õieti, aga tundus küll, et oli tema! Eks järgmine kord ole näha 🙂 Nii lahe muidugi oleks, kui nad tõesti käisid seal. Okei, jaaa, ma just guugeldasin ja käisidki seal, jee, nii lahe, tahaks järgmist osa juba näha!

Leave a Reply

