Timpsterid

Oi, kas mul on hea meel, et tänane tööpäev on läbi? Nii raske päev oli, et koju jõudes võtsin riided seljast ja esimese asjana lihtsalt viskasin end voodi peale pikali ja ei liigutanud viis minutit. Siis sõin natuke, et jaksaks midagigi teha ja käisin kuuma duši all. Kas on midagi paremat, kui kuum dušš pärast rasket päeva? I don’t think so! 

Üleüldse on nii kreisi nädal olnud, et mitte midagi pole jõudnud kodus teha. Kõik on jumala sassis ja pillapalla, lol 😀 Hommegi ei jõua pärast tööd midagi teha, sest kella 19ks oodatakse mind juba Kerli juurde! Taaskord sõbrannadega istumine:) Nii tore! Vb on klubisse ka minek, aga see on mul täitsa 50/50, kas lähen, sest siis on hiljem, ütleme ausalt, terve laupäev nahkas:D Aga mul on igast asju vaja nädalavahetus teha:) Seega, vaatame 🙂

Eelmise postituse wishlisti asjadest on mul juba kolm asja olemas! Näitan teile esimest asja, Timbakaid 🙂 Ma sain need niiiii hea hinnaga. Sportlandi lasteosakonnast, lisaks oli ka -25% allahindlus! Olin arvestanud, et läheb kuskil kakssada eurot, aga sain hakkama põhimõtteliselt poolega sellest summast ja lisaks selle hinna sees sain ka kaks hooldusvahendit! ÜLIHEA diil.

IMG_1209

IMG_1217

Leave a Reply

