Current wishlist

829197332

Esiteks, Timberlandi saapad. Aah, kui ilusad! Oleks aeg investeerida korralikesse saabastesse. Teiseks, savimask, mida Jelena soovitas. Päris krõbe hind maski kohta, aga noh, olen valmis riskima ja ostma. Kolmandaks, uus kuldne Macbook. Oh, boy, oh boy. Tegelikult ma ei teagi, kas ma tahaks seda või siis kõige uuemat Macbook Pro’d, hind on sama. Viimased viis aastat on olnud hõbedane Macbook Pro, seega kuldne oleks hea vaheldus. Peab minema poodi piiluma. Neljandaks, Gucci Guilty parfüüm. Kuidas ma sellest lõhnast üldse teada sain? No ma võitsin Mirjami blogis ühe paki ja seal sees oli sama lõhnaga dušigeel ja no, my god, kui hea lõhn sellel on! Kõik asjad on mul plaanis osta ka. Kuu alguses ostan selle maski ja õel lasen parfüümi tuua laeva pealt, saab veitsa odavamalt. Timberlandi saapad ostan kas detsembris või siis jaanuaris, kui need soodukad on.. ja Maci jaoks kogun juba raha. Vot, sellised materialistlikud soovid 🙂

14 thoughts on “Current wishlist

      1. Sa kuidagi naiselikuma stiili kandja (vähemalt mulje on jäänud), vb sp arvasin nii 😀

        Aga head on küll.. okei, mul pole konkreetselt see mudel, natuke pikema säärega on. Ma enda omad sain eelmisel aastal ÄÄRMISELT hea hinnaga, võis olla 60-70€ smth, detsembris. Need klassikalisemad samas ongi pisut kallimad, mäletan, et Ken sai paar aastat tagasi jaanuaris need 89euriga, muidu on need ligi 180 ju:)

        Like

      2. Selles suhtes õigus, et vabal ajal mind just naljalt botastega ringi patseerimas ei näe 😀 aga Eesti kliimasse on väga raske leida endale nii-öelda naiselikke saapaid, mis reaalselt ka meie kliimasse sobiksid. Ja need Timbakad on jumala khuulid, pole üldse robustsed 🙂
        Kas detsembris tulevad ka siis mingid soodukad nende saabastele, et nii odavalt said? :O Sul nende saabaste hooldusvahendid ka on? Kui jah, siis kuidas nende hindadega lood on 😀 pole üldse kursis

        Like

      3. Järelikult oli jah mingi soodukas, ostsin Timberlandi poest ma mäletan ja esimesed saapad Sportlandist (sain ka väga hea hinnaga). Alles oli Timberlandis kogu kaup -30% aga talvealed ikkagi paremad. Mingid Timberlandi spreid on olemas jah, just täna hooldasin saapaid 😀 eee.. Mis nad maksid, üle 20 äkki? Vb valetan, hinnasilti pole neil peal enam :/

        Like

  1. Ja mul ka hoolduseks kaks asja, oli vist jaa üle 20euri. Aga mul ikka imelikud plekid, mis välja ei taha tulla 😦 nii häirib kohe, kui mingi pläga peal on kuival saapal!

    Like

    1. Jaaa, mul ka mingi plekilaadne asi, mis ei taha kuidagi maha tulla. Aga ma kavatsen minna saabastega Ülemiste keskusesse, seal Timberlandi saabastele saab hooldust lasta teha 3€ eest.

      Like

Leave a Reply

