Currently loving..

  1. How to Get Away with Murder – Vahepeal mul oli selle vaatamisega paus sees esimese hooaja keskel, aga kuskil nädal tagasi hakkasin vaatamata osi jälle vaatama ja ohmygod, ma olen jälle täiesti hooked! Jumala põnev on. Kohe, kui selle postituse ära teen, hakkan jälle vaatama 🙂                                                                                   ABCGO
  2. Snapchat – Ma olen alguses vähemalt kaks korda selle appi telefonist maha lasknud, sest ma lihtsalt ei saanud aru, kuidas ja mida seal teha tuleb, aga otsustasin Jaclyn Hilli ühe tweedi tõttu sellele kolmanda võimaluse anda:D Nüüd ma täiesti armastan seda! Jälgin eestlasi, jälgin youtubereid, jälgin kuulsusi. Me likey!
  3. The Weeknd – Can’t Feel My Face 

    – OBSESSED!

  4. Nele Kirsipuu youtube’i videod – Kuskil paar nädalat tagasi avastasin sellise eesti youtuber‘i, ta on ülimalt meelelahutuslik!
4 thoughts on “Currently loving..

  1. Nonii.. minu laupäeva õhtu on nüüd sisustatud Nele kanali vaatamisega 😀 algus on ikka väga paljulubav, kahju kohe, et ma varem sellest kanalist miskit ei teadnud!

    Like

Leave a Reply

