Nädalavahetus

Mul on täna terve päeva selline rahutus sees olnud, sest ma aina ootan sõnumit Smartpostilt, et ma saaksin vaibale järgi minna! Jep, tellisin lõpuks vaiba ära:) Täna peaks kohe kindlasti sõnum tulema, sest reedel pandi posti. Sellepärast ma nii rahutu olengi, sest aina ootan ja ootan. Tegin lausa isegi varem oma isepruunistuva kreemi seansi ära, et kui sõnum tuleb, saaksin kohe riided selga panna ja Kaubamajas ära käia. PS! Mulle täiega meeldib kesklinnas elada, kõik asjad on nii käe-jala ulatuses! Mitte, et ma laisk inimene oleks, aga suure osa oma elust ma olen pidanud ühistranspordiga sõitma. Kui ma veel Kohilas elasin ja Tallinnas koolis käisin, pidin ma kõigepealt rongiga Tallinnasse sõitma ja siis veel trolliga edasi sõitma. Seda sai üle kahe aasta tehtud. Siis mingi hetk, kui ma Nõmmel elasin, oli lausa lust ainult 20 minutit kesklinna sõita. Pärast seda elasin Laagris ja ajaliselt bussiga sõita on see sama, kui tulla rongiga Kohilast Tallinna. Lisaks sellele pidin bussisõidule veel trammisõidu ka otsa panema. Nüüd sõidan ainult ühe transpordiga tööle – trammiga ja sedagi max 10 minutit. Luksus, ma ütlen!

Muidugi on sellel ka oma miinuspool. See, et ma kesklinnas elan, paneb mind kindlasti rohkem raha kulutama, sest eile tuli mõte niisama minna postimajja ja Viru keskusesse, et vaadata poodides ringi. Käik oli lausa nii edukas, et ostsin endale jope! Kui ma kuskil kaugemal elaksin, ma arvan, et ma ei oleks viitsinud niisama šoppama minna. See oli kohe kuidagi nii mõnus jope, et pidin ostma 🙂 Kapuutsil on sees mõnus fliis ja taskutel samuti. Ühtlasi see on mul esimene jope, mille puhul saan kapuutsi normaalselt pähe panna, et see imelikult ei jääks, love it! Ahjaa, oleksin peaaegu unustanud, see jope on H&M-ist! Ma ise püüan alati meeles pidada, et kui ma millestki räägin, mida näidata kavatsen, siis mainin ära, kust see on saadud, sest mulle endale käib tohutult pinda, kui märkan seda mõne teise blogi juures, kus hullumeelselt midagi kiidetakse ja siis ei öelda, et kust see ostetud on.. Okei, ma võin muidugi küsida, aga ma olen viimasel ajal enam mitte küsinud, sest ma ei tea, mis inimestel viga või mõtlen ma ise üle, aga tundub, et inimesed kuidagi ei taha öelda:D mis iganes põhjustel siis.

FullSizeRender

Reedel pärast tööd käisin Ülemiste keskuses ka, vist alles teist korda, kui see uus nüüd avati. Käisin ainult esimesel korrusel ja sellistes sisustuspoodides ja toidupoes, aga jessas, kuidas see kõik ära väsitas. Muidugi läksin mitu korda valest kohast, et kuskile kiiremini saada (enda arust läksin õigesti, haha) ja nii ma seal keerlesin mitu korda, sest see koht ei ole üldse mitte selge veel:D Sain mõned käterätikud H&M Home‘ist ja Home&You‘st, Tigerist skoorisin ilusa vaasi, kausi ja veiniavaja, haha. Mitte, et ma tohutu veinijooja oleks, aga tuli meelde, et ükskord tatsasime Kädyga rõõmsalt pärast kino minu poole koos veiniga ja sai avastatud, et ups, mul ei ole ju veiniavajat! Youtube tuli appi, aga ütlen ausalt, et sellest ei olnud mingit tolku! Videotes on näha, kuidas inimesed kergleva vaevaga saavad veinipudelid ilma avajata avatud, meie proovisime sama ja no ei töötanud need nipid, ma ütlen! 😀

FullSizeRender-1

Eile õhtul

4 thoughts on “Nädalavahetus

  1. Ma ikka aegajalt kirun, et see Ülemiste keskus nii lähedal peab olema. Lõuna kestab tund aega, siis teine kord hea sinna minna.. liiga hea, kahjuks 😀 Samas, kui kodus olen, siis linna minek on selline suurem ettevõtmine ja tihti ei viitsigi seda ette võtta. 😀

    Like

    1. No täpselt, Laagris elades käisin ikka väga harva nädalavahetusel lihtsalt niisama poodides. Pigem käisin tööpäevade lõpus, kui tahtmist ja vajadust oli:)
      Aga teises mõttes on hea, et see nii lähedal. Teinekord on midagi reaalselt vaja ja saad sealt lõunapausil või pärast tööd ära osta, nii tüütu oleks ju kuskile teise linna otsa sõita pärast tööd 🙂 sealt Ülemistest saab ilmselt pea kõike ka!

      Like

Leave a Reply

