Random chat

Olen viimasel ajal olnud täiega obsessedFriends“‘ist. Teen süüa, vaatan/kuulan seda. Koristan, vaatan/kuulan seda. Hommikul enne tööd, siis kui sätin end korda ja panen riidesse, jälle panen peale. Mul peab üleüldse hommikul mingisugune asi mängima, sest olen siiamaani hommikuti veitsa kurb, siis selline distraction aitab. Mul ei ole telekat, seega pean midagi arvutist endale leidma, mida mängida. Algul oli harjumatu, aga pole juba üle aasta olnud, seega nüüdseks täiesti ära harjunud. Ringvaadet ja teisi saateid, mis ETV-st tuleb, saab netis vaadata ning muid saab TV3 playst järgi vaadata. Aga sellegipoolest, kui satun vanemate poole, siis on kuidagi eriline luksus, kui saan telekat vaadata 😀 Mulle isegi meeldib nii!

Nädala algul tuli mulle Jyski pakk ära ja sain endale uue imeilusa voodipesu ja Rimist ostsin maailma kõige pehmema pleedi. Lihtsalt appi, kui pehme see on. Kassid ka armastavad seda! Valge karvane vaip on veel ostmata, sest pole leidnud seda õiget.

Ühel päeval tuli mõte, et lähen õige ja ostan endale ka täiskasvanutele mõeldud värvimisraamatu. Enne seda surfasin veits netis ringi, et leida mingid värvimispliiatsid ka. Raamat sai ostetud Rahva Raamatust ja pliiatsid Viru keskuses olevast Charlot poest. Tahtsin tegelikult teist komplekti osta, kodulehel oli kirjas, et üks komplekt seda veel Virus on ja kui ma seda ei leidnud, küsisin müüjalt. Random fact: Mulle ei meeldi üleüldse müüjatelt abi paluda. Mulle meeldib ise asjad üles leida ja mitte iga pisiasja pärast tüütama minna. Ma saan aru, et see nende töö on, kuid see on mu enda kiiks, et see mulle ei meeldi. Tuli välja, et keegi on selle poest piistu pannud, sest seda lihtsalt enam ei olnud seal. Kuna raamat sai juba ostetud, siis ei viitsinud komplekti netist ka tellima hakata. Ostsin muu komplekti, aga samalt firmalt ikka. Juba värvisin ka. Täitsa lõpp ikka kui kaua värvimine aega võtab ja vaadates seda, kui palju pilte on selles raamatus, mida värvida, siis vau, tegevust jätkub väga pikaks!

Homme on pühapäev, mis tähendab seda, et käes on jälle kreemitamise aeg! Nüüd homme saab olema neljas kord (see aasta, mitte üleüldse), kui ma Dove’i isepruunistuva kreemiga end mäkerdama hakkan. Teen seda ainult üks kord nädalas ja kuna mul oli suvest korralik põhi all, siis ma olen täiesti jumekas. Ma olen täiesti üllatunud! Eelmine talv jäi see kreemitamine kuidagi soiku, sest olin juba nii valgeks muutunud, et ei näinud erilist vahet. Pealegi, kui muidu naistele meeldib end kreemitada, vähemalt nii olen ma aru saanud, siis minu jaoks on see üks tüütumaid tegevusi üldse 😀 Umbes sama tüütu kui triikimine!

Viimasel ajal käin suhteliselt tihti juuksed patsis, sest väljakasv on nii kohutav. Pean endale ASAP kuskile juuksuriaja kirja panema. Seekord teen ilmselt ainult triipe. Mingi uue šampooni peaks ka endale muretsema, sest kohe on kõik kõik otsas. Aga millise? Valikut on nii palju ja ma lihtsalt ei tea. The struggle is real. 

IMG_0542

Pilt on tehtud snapchatis. Add me: milky-milky

9 thoughts on “Random chat

Leave a Reply

