Hello, saturday

Kell on natuke 14 läbi ja ma lõpetasin alles nüüd hommikusöögi söömise. Mõnus oli pikalt magada ja end välja puhata. Kella kaheni ma küll ei maganud, aga kohe pärast voodist tõusmist tahtsin põranda tolmuimejaga puhtaks teha. Üks asi viis teiseni ja lõpuks ma hakkasin mööblit ümber tõstma ja nüüd on mul voodi hoopis teises kohas. Tahtsin kogu seda asja natuke hubasemaks teha 🙂 Õnnestus. Nüüd on vaja veel uus voodipesu osta ja üks koht kapi ees karjub kangesti selle ilusa karvase lambanahast vaiba järele.

Käisime eile Kädyga kinos uues Scape saalis “The Martian” vaatamas. Väga väga hea film. Kestis üle kahe tunni ja kordagi ei hakanud igav. Nii häid sõnu ma muidugi selle uue saali kohta ei ütleks. Mulle käib tohutult närvidele, et miks ei või tuled põleda enne ja pärast filmi? Täpselt nagu Kosmose IMAX-is. Jumala kottpime on saalis, isegi enda kohanumbrit ei näinud. Võtsin lausa telefoni taskulambi appi, sest ma ei viitsinud seal pimedas silmi kissitada. Mul millegipärast hakkavad silmad kuidagi valutama, kui pimedas istuma pean, filmi vaadates on teine asi. Uued istmed mulle ka ei meeldinud. Nii tüütu, et seljatugi käib vastavalt sellele, kuidas ennast liigutad. Nüüd tänu sellele saalile on kinopileti hinnad ikka tunduvalt kallimad. Blaah, oleks saanud selle saalita ka hakkama. Aga noh, mis teha, saal on olemas ja tuleb sellega leppida.

Enne kino käisime Mmuahis söömas ka! Nom-nom.

IMG_0390

Leave a Reply

