American Horror Story või Friends?

Proovisin täna “American Horror Story uue hooaja esimest osa vaadata, aga fuck nooo, 18 minutit suutsin vaadata ja siis sai minu mõõt täis ning panin sekundi pealt asja kinni. Mulle meeldis ikka kõige rohkem esimene hooaeg. Teine hooaeg jäi pooleli ja rohkem ma polegi vaadanud. Eile algas viies hooaeg ja mõtlesin, et annan võimaluse. Aga asjad lähevad seal kohe kuidagi eriti rõvedaks kätte ära. Mulle meeldib vaadata selliseid õudukaid, mis on psühholoogilised, vaimude teema jne, aga kui on mingi konkreetne rõvedus, siis hell no!

Naudin enda õhtut “Friends‘iga edasi 🙂

IMG_0311

4 thoughts on “American Horror Story või Friends?

  1. Mulle ka üldse ei suju räigused à la “Hostel”, “Saag” jne – ma kardan tonte palju rohkem kui mingit veresauna ja viimane on lihtsalt kuidagi… võeh. Aga kummitusi kardan nagu tuld, isegi need absurdikad nagu Ameerika “Vimm” (Jaapani oma mu jaoks liiga hardcore, ma ikka maksimaalne wuss) on mu jaoks spookyd sest ma mõtlen ise pool juurde ja pärast peab H minuga öösel pissile kaasa tulema. 😀 #eit

    Like

    1. Ma ise kardan ka neid kummitusi, aga see ongi õuduka mõte ja selle kartmine on jumala okei. Aga need kuradi veresaunad ja mingid haiged perverssused ei ole minu jaoks. Mul veel järgmine päevgi tuli meelde see AHS üks stseen, mis seal 18-ndal minutil hakkas. Räme!
      Ma nii hästi mäletan, et ma käisin seda Vimma vaatamas kinos koos sõbrannadega ja sellel ajal ma elasin Kohilas, tulime ilusti rongiga koju, no ja rongijaamas läksime kõik lahku. Iga roju oma koju 😀 Sellel hetkel mõtlesin, et ei olnud üldse hea mõte seda kinno vaatama minna! Kõik jubedused tulid teel koju meelde :’D Kirsiks tordil oli see, et ma olin üksi kodus ja koju jõudes keegi helistas tavatelefonile (see oli veel tavatelefonide aeg :’D) ja ei rääkinud sõnakesti! Olgem ausad, siis tuli küll kerge s püksi :D:D

      Like

Leave a Reply

