Random küsimused

1. What shoe size are you? – Saapad on suuruses 37, aga kingad jne on suuruses 36:)

2. If you were a super hero what powers would you have? Ma oleksin nähtamatu nendel hetkedel, kui ma seda tahaksin olla. Would be awesome!  

3. What would you do if you won the lottery? Maksaks õppelaenu ära, ostaks oma kodu, reisiks, läheks poodidesse ja ostleks niimoodi, et hinnasilte ei vaataks, annaks mingi osa vanematele, et neil oleksid vabamad käed remondi lõpetamisega jne.

4. Have you ever been admitted to hospital? Hästi väikesena, kui ma ei söönud korralikult. FullSizeRender

5. Have you ever been on TV? Kädy ütles, et ta nägi mind ükskord AK-s, kui mingit kohtusaali näidati. Ma olin parasjagu istungit kuulama läinud, haha.

6. Do you prefer towel drying, blow drying or natural dryin your hair? Ma kuivatan enda juukseid nii, et algul panen rätikusse ja hiljem lasen naturaalselt kuivada. Mul ei ole isegi fööni 🙂

7. Would you ever go on Big Brother? Ma läheksin siis, kui ma oleksin ameeriklane ja elaksin Ameerikas. Siin Eestis oleks see such a joke ja ei läheks elu sees. Siis oleksin ma elu lõpuni Suure Venna Kadi, hahha.

8. What was the last film you saw? Vacation.

Screen Shot 2015-10-03 at 13.57.54

9. Do you have any scars? Jep, mul on otsa ees arm tuulerõugetest.

10. Who was the last person to send you a text message? M.

11. If you could learn any language fluently what would it be? Taani või rootsi või vene (for obvious reasons).

12. Are you a clean or messy person? Pigem ikka esimene variant. Ka mul on neid hetki, kui riided on tooli peal moodustamas juba mingit koobast, nõud kraanikausis kuhjumas ja riided ootavad pesumasina järjekorda, aga üldiselt ma tahan siiski, et mul oleks ümber ringi kõik korras.

13. Are you a bad loser? Ei, kindlasti mitte! Ja kui on üks asi, mis mulle üldse ei meeldi ja mis on täielik turn off teiste inimeste juures ongi just see, kui inimesed ei oska kaotada. On vaja tuua miljon eri õigustust ja teisi maha teha. Just admit it, you lost, end of story, move on. Don’t be such a sourpuss.

14. Who’s your favourite Comedian? Dylan Moran.

Screen Shot 2015-10-03 at 14.06.30

15. If you could steal one thing without consequence what would it be? Coca-Cola retsepti. Wink-wink.

16. Do you believe in the loch ness monster? Siiski mitte.

17. Do you love or loathe Harry Potter? Kergelt öeldes ükskõik. Ma ei ole isegi kõiki osi näinud.

18. Do you know any identical twins? Jep, mitut lausa. Mu isa on üks näiteks.

19. Have you ever given blood? Tahtsin anda, aga mul olevat sobimatud veenid.

20. Have you ever written a love letter? Mhmh.

21. Have you ever cheated at a test? Kindlasti, keskkoolis ikka. Kuidas ma muidu mata KT-d oleks läbinud:D Mu pea lihtsalt ei võta matemaatikat. Tee või tina. Vahet pole, kui kaua ma suutsin KT-ks õppida. Töö ajal tuli selline paanika peale, et ei teadnud isegi kõige lihtsamaid asju.

22. Have you ever slept in a caravan? Jep.

23. Do you live by any motto or philosophy? Karma is a bitch. What goes around, comes around.

24. Do you prefer to wash in the mornings or evenings? Kindlasti hommikul! Ma olen terve päeva, ja ma mõtlen tõsiselt TERVE PÄEVA, pahur, kui ma ei saa hommikul pesta. Mul lihtsalt ei lähe siis uni ära.

25. Do you have popcorn with a movie? Ei, mulle ei maitse popkorn.

26. Do you have a lawyer? No, I am one. (Hhahaa).

27. Have you ever helped someone across the road? Jah. Mu majas elab üks vana tädi ja paar kuud tagasi, kui ma välisukse juurde jõudsin, siis ta palus, et ma saadaksin ta kirikusse. Reaalselt oli kirik linnulennult kuskil 200m kaugusel, aga selleks pidi minema üle tee. Tal oli veel ühel käel teda aitamas kark ja teise käega siis hoidis minu käest kinni. Nii me siis jalutasime seda väikest maad 35 minutit, sest tädi kõndis reaalselt teosammul. Aitasin ta kohe päris päris kirikusse sisse ja lõpus ta tänas mind ja ütles, et “Jumal mind aitaks!”

28. Do you often have a tune in your head you can’t name? Jaa, so annoying!

29. Have you ever been to see stand up comedy? Ühe korra ja lähen jälle 9. novembril. Ei jõua ära oodata!! Juba kuu aja pärast põhimõtteliselt.

30. What was the first film you remember seeing at the cinema? Crossroads. Isaga. Vaene isa:D

31. Have you ever eaten a whole tube of pringles by yourself? Mis küsimus see veel on? Muidugi!

32. Have you ever been hit on by someone of the same gender? Irv, mhmh.

5 thoughts on “Random küsimused

      1. “kiireid ja vihaseid” käisime ka vaatamas, seal on see autos paaritumise stseen, mis oli ka pisut rohkem kui awkward. 😀

        Like

Leave a Reply

