Being brutally honest

Juba kolm kuud tagasi küsiti mult blogilugejate poolt igasuguseid küsimusi, mul on need siiamaani vastamata olnud. Ma nüüd vastan.

1. Kas mõtled vaikselt ka lapse saamise peale? 🙂 mitut last tahaksid? – Absoluutselt ei mõtle. Ei tea, kas tahangi kunagi. 
2. Kui vanad su kiisud on? Mia peaks novembris seitse saama ja Väeti sai mais neljaseks.
3. Sa väga ei kirjuta oma partnerist blogis aga eelmises blogis oli juttu temast rohkem.. kas teil kõik on hästi? Me pole enam koos.
4. Kas Su elu on selline nagu ette kujutasid paar aastat tagasi? Kaks aastat tagasi oli aasta 2013 ja suvi, ma poleks elu sees arvanud, et ma elan praegu sellist elu nagu ma elan.
5. Mida pead suhtes olles kõige tähtsamaks? Truudust, ausust, suhtlemist.
6. Millised meigitooted on su lemmikud ja miks? Hmm, ma pean kohe mõtlema. Mul on kolm lemmikut. Kõigepealt jumestuskreemist meeldib mulle väga Maybelline Dream Satin Liquid foundation, sest sellel on hea katvus. Kuna kulmud on mulle väga tähtsad, siis Artdeco Eyebrow Powder on kindlasti kasutuses, toon nr 5, just õige toon mu jaoks. Ja armastan lihtsalt MACi Studio Finish Concealer‘it, sest seda jätkub nii kauaks ja paremat katvust ei eksisteeri, vot 🙂
7.  Kuidas kirjeldad oma riietusstiili. Väga väga lihtne ja mugav, rutiine lausa. Ma väga ei viitsi oma pead vaevata viimaste moetrendidega jne. Kõrgetest jalanõudest on ka ainult wedged olemas, sest ma lihtsalt ei suuda kõrgete kontsade peal olla. Ma ei oska nendega käia ja minu arust pole hirmsamat vaatepilti, kui kellelgi on kõrged kontsad jalas ja longatakse nagu hobune, õudne. Ma parem ei hakka end naeruvääristama 🙂 Värvidest ma võin peaaegu kõike kanda, punane värv ainult ei meeldi. Leopardimuster on ka väga väga mööda mu jaoks. Ja kuigi mu riietusstiil on mugav, siis ma ei oma mitte ühtegi paari dresse. Dressi-inimene ma pole 😀 Ühesõnaga, mul on lihtne riietumisstiil ja see ei peaks kellelegi korda minema, peaasi, et mulle endale meeldib ja ma rahul olen 🙂
11753732_10153423742148490_1877890511_n
Ühtlasi see oli ka mu kõige esimene pilt, mille ma iseendast tegin, haha 🙂
12. Kus kandis Sa elad ja kas oled rahul oma elukohaga? Kui korteris elad, kas unistad majas elamisest? Kui majas elad, kas unistad korteris elamisest? Ma elan kesklinnas ja asukoha suhtes on see täiesti ideaalne. Aga muidugi ma unistan majast, kes ei unistaks?! Aga ma oleks rahul ka 2-3toalise valgusküllase korteriga, kus oleks vann ja rõdu 🙂
8 thoughts on “Being brutally honest

  1. Minu jaoks üllatav lugeda, et sul hästi ei lähe. Minu silmis on sul hea töökoht, millega tundud ise rahul olevat. Sul on ilus välimus, lausa ideaalne ju. Sul tundub olevat tore pere ja vanematekodu. Kõige tähtsam, et oled terve ja noor. Kas tõesti lased end lahkuminekul niivõrd mõjutada.. tahaks loota, et siiski mitte.

    Like

  2. Ma saan aru, kui sa sellele kommentaarile ei soovi vastata, aga miks te kaasaga lahku läksite? Aga usu mind, küll see päike pilve tagant välja tuleb! Pai 🙂

    Like

Leave a Reply

