Little update

No nii, esimene töönädal pärast kuuajalist puhkust on läbi. Ütleme nii, et ei olnud just kõige kergemate killast. Ühel hommikul ärkasin tuumapohmelli tundega ja teisel päeval jäin lihtsalt kogemata õhtul pooleks tunniks magama 😀 Esmaspäeva õhtul tuli Imbi Facebookis pool tundi enne filmi algust küsima, et ega ma kinno ei tahaks minna. Mõtlesin ja vaatasin, et film lõppeb natuke enne 12 ära, et ma nagunii ei lähe enne seda kellaaega magama ja parem lähen siis kinno. Mõeldud, tehtud. Poole tunni pärast istusime kinosaalis ja vaatasime filmi “The Gift“. Ütlen ausalt, et treiler oli palju õudsem kui film ise. Film ise oli mõnusalt põnev, mulle sellist masti filmid meeldivad.

Ja lõpetuseks – wc-paber käib pealt, lumi hakkab kokku ja juust käib peale.

😀

16 thoughts on “Little update

  1. Väga hea lõpetus! 😀 Kes teavad, need teavad. Ja kusjuures mul mitu korda olnud nii, et küsin Tõnult, et kas ta narrib mind? Et miks ta kogu aeg vetsupaberi valesti paneb? Et ma ei ole näägutav naine a la “miks prillaud üleval on????”, aga see wc-paberi asi on minu jaoks müstika. Siis selguski, et tema jaoks on hoopis teistpidi õigesti. No toho tillae, kui üllatunud ma olin ja nüüd aeg ajalt ikka naerame seda kiiksu ja vaidleme. 😀 Tundub, et vaielda ei tasu, sest lihtsalt ongi kahte tüüpi inimesi! 😀

    Aga küsimus Sulle – kas hambaid pestes paned hambaharja enne vee alla ja siis paned pasta selle peale või vastupidi? 😉

    Like

    1. Ma tänan 😀
      Ma alati külas olles kui wc-s käin, panen ka automaatselt selle jälle õigetpidi, kui on valepidi 😀 Ja minu arvates ikka kõigepealt hambahari vee alla ja siis pasta peale 😀 Sul? Ära ütle, et vastupidi..:D

      Like

      1. Mul läheb automaatselt, ma ei mõtlegi selle peale, et kas on õigesti või valesti, vaid lihtsalt enne paberit ei võta, kui on siis n-ö õigetpidi 😀

        Like

  2. Lõpetus on tõesti hea 😀 AGA… just käib peale?? 😀 Ma arvasin peaaegu 20 aastat, et juust käib kõigil inimestel ikka singi alla, aga kui mehega tuttavaks sain, siis mõistsin, et on inimesi, kelle meelest käib juust singi peale ja no see on siiani minu meelest veider 😀

    Ja Sandrelle püstitas kommentaariumis küsimise hambaharja kohta, siis minu meelest on täiesti loogiline, et hambahari käib enne vee alt läbi ja siis pasta peale 😀

    Like

    1. Minu meelest on nii veider, kui ma paneks juustu kas vorsti või singi alla.. Nagu mis mõttes?!:D Sest kui ma tahan veel panna kurki või tomatit, siis vorsti/singi peale seda panna on mega veider..
      Jap, hambaharja kohta ma nõustun.. kõigepealt vee alla 😀

      Like

      1. Mulle meeldis see mõte muidu.. ma kirjutan midagi järgmiseks nädalaks või hiljemaks.. mul on kohutavalt palju filme järjekorras. Liiga palju kinos käinud, ja liiga vähe kirjutanud. 😀

        Like

      2. Uuu.. jään ootama 🙂 ma just viimasel ajal tahaks täiega käia kinos, aga ei ole midagi, mille peale raatsiks raha raisata.. kui hiljem saan selle sama filmi nagunii tõmmata 😀

        Like

Leave a Reply

