Juttu

Õues on koerailm, aga mul on täieeeeega pitsa isu! Vaatame, kas see isu postituse lõppedes veel alles on ja mis siis teha tuleks 😀 + mul on täiesti null ideed, mida täna süüa võiks teha. Midagi head, aga lihtsat. Mõnikord on see söögi välja mõtlemine ikka täielik peavalu!

Eile oli mul väike pakipäev. Sain kätte Miiu blogis võidetud pakikese ja ka Maybelline The Nudes paletti, mille ma samuti võitsin. Ma ei teinud muud, kui jagasin üht videot Facebookis 🙂 Ja seoses Miiuga, eile oli ikka nii lahe live chat, need peaaegu kolm tundi läksid nagu lepase reega, nii vahva ja tore oli! Kui läbi sai, siis jäi kuidagi nii tühi tunne sisse, et noh.. läbi sai 🙂

Processed with Rookie Cam

IMG_9553

Too Faced’i Chocolate Soleil päikesepuuder lõhnab täpselt nagu šokolaad ja muud ma ei tundnudki, kui algselt paki avasin. Lihtsalt nii hea. Mia oli ka jumala ekstaasis, et tahtis lausa puudri ära süüa :’D Teine lõhn, mis mulle täiega meeldis, oli Gucci “Guilty” dušigeel. Omg, ma vist tean, mis lõhna ma järgmiseks endale ostan. Ma panin hetkel natuke seda geeli endale käe peale ja nüüd ma muud ei tee, kui aina nuusutan seda 😀 Nii hea, täitsa lõpp. Ilmselgelt pole mul kunagi ka nii fäänsit dušigeeli olnud 😀 Selle võtan ma endale täna kohe kindlasti vannituppa kaasa 🙂

Ja täitsa lõpp, ma sain kõik “The Fosters“‘i osad vaadatud, nüüd tuleb jälle nädal ja nädal uusi osi oodata. So annoying. Õnneks on selle kolmas hooaeg praegu peal ja ei pea mingi pool aastat vms ootama. See on tõsiselt hea sari! Ma võrdleks seda natuke “Switched At Birth“‘iga, aga natuke parem isegi! Ka IMDb arvab nii. Ma ei tee nalja, kui ma ütlen, et pea iga osa vaatamise ajal olid mul mingi hetk pisarad silmas.

Mõlgutan ka mõtteid nädalavahetuseks Jumindale minna. Tundub, et tulevad sellised enam-vähem 18-19 kraadised päikselised ilmad ja kus oleks parem neid päevi siis veeta 🙂

Ok, ma lähen nüüd toidutare lehele surfama!

2 thoughts on “Juttu

Leave a Reply

