Nädalavahetus

Hello-hello! Ma olin peaaegu, et terve nädalavahetuse internetist eemal ja see oli üle pika aja esimene kord 😀 Minu laupäev algas kella 5.30 äratusega ja lõppes kell 1 öösel, kui sain magama heita. Kohvik oli meie aias avatud kell 12-17 ja õhtul rannas kell 19-00. Õhtuks olin nagu vana inimene, jalad nagu pakud all ja selg haige 😀 Aga väga tore oli sellegipoolest, ma pole varem niimoodi kohvikut pidanud! Mina tegelesin põhiliselt arveldamisega ja kui õdesid parasjagu polnud, siis ka muude asjadega. Ilmaga vedas täiega! Terve päev paistis päike ja oli ka soe. Kui õhtul (tegelikult öösel) saime asjad pakitud ja jõudsime autoga meie aeda, siis sellel sekundil, kui ma autost õue astusin, hakkas tibutama! Kas enam täpsemalt oleks üldse saanud olla:D Õhtul rannas oli nii armas vaadata, kui sellised hoolitsevad issid tulid oma lastega midagi kohvikust ostma. Võrreldes nende isadega, kes olid lakku täis.. Kõige nõmedam oli see, kui ühel isal oli laps süles ja siis karjus “ma tahan alkoholi juua, isa tahab alkoholi juua”.. no wtf.. Mul on nii kahju nendest lastest, kes peavad sellises keskkonnas üles kasvama.

IMG_9439

Juminda kass, keda mu ema juba mitu aastat tagasi toitma asus, kui tema omanikud iga talv maalt ära kadusid ja suvel jälle tagasi tulid.. Täiesti vastutustundetud inimesed, kes jätavad oma kassi niimoodi maha. Nüüd ta põhimõtteliselt ongi meie Juminda õuekass 🙂

IMG_9443

Õhtul rannas

IMG_9458

Vihmane pühapäeva hommik läbi akna

IMG_9462

Ühtlasi mu esimene snapchati pilt 😀

Jumindal vaatasin vanu pildialbumeid ka, mis olid lihtsalt nii lahedad 😀 klõpsasin ka ise nendest pilte!

IMG_9475

Sööme issiga Rootsis hommikust 🙂

IMG_9472

Ma mäletan, et need olid kunagi mu lemmikud püksid 😀 sellised mõnusad õhulised ja nägid välja ka nagu püks-seelik. Spice Girls‘i pluus seljas muidugi 😀 Meie Suusi ka kõrval!

IMG_9471

Isa töö juures jõulupeol

IMG_9477

Meie Leedi!!! :)) Ma mäletan, kuidas ma nutsin nii jubedalt, kui me pidime ta magama panema, sest ta oli juba nii vana ja kartis kohtuvalt torme ja äikest, et see oli talle endale parem lihtsalt, aga kurb oli ikkagi 😦

IMG_9476

Ponid olid sellel ajal ka popid 😀 Mul oli neid lõpuks jube palju..

Hetkel ma ei saa endale Kylie Jennerit snapchatti lisada ja see ajab mind nii tohutult närvi 😀 haha.. seda + märki ei tule, et ma teda lisada saaks! Ma olen snapchatis suhteliselt uus. Seal võiks ka olla selline otsing nagu instagramis, sest kui kasutajanime ei tea, siis ei oskagi ju kedagi lisada. Aga vb seal on selline otsing ja ma pole leidnud lihtsalt?! 😀 Praegu ma jälgin seal Jaclyn Hilli, Shay Mitchelli, Lauren Curtist, Kendall Jennerit ja Ninelit. Keda teie jälgite? Andke ideid, keda lisada 😀 ja kui teil endal on snapchat, andke oma kasutajanimi! 🙂 Minu oma on milky-milky!

Kui nägin, et olin võitnud Mirjami blogis endale igavese posu lahedaid asju, siis mu reaktsioon oli selline:

giveaway

Siiamaani ei suuda uskuda! Nii lahe!

Nüüd vaatan aga I Am Cait‘i edasi! 🙂

FullSizeRender-1

IMG_9481

Ilusad lilled ka postituse lõppu 🙂 vanalinnast saab ikka kõige ilusamaid lilli!

10 thoughts on “Nädalavahetus

  1. ülilahe, kui endal keegi lähisugulane mõnel neist Põhja-Eesti poolsaartest elaks. kogu aeg käiks külas 😛 Jumindal pole nüüd paar aastat käinud, aga muidu saab ikka iga aasta seal kandis (või rohkem seal Kunda/Rakvere poolses otsas) ringi tripitud, rannas käime näiteks juba aastaid Karepal. haha ja mul oli lausa 2 Spice Girls’i särki + igasugust muud nänni, sest ma olin ikka väga väga väga suur fänn 😀

    Like

    1. Mul üks sõbranna ka kogu aeg ütleb, et kui temal seal keegi oleks, siis ta käiks kogu aeg seal 😀 Aga sellega vist ongi nii, et kui endal selline võimalus olemas on, siis ei oska seda väga hinnata 🙂 st ma väga tihti ei käi 😀
      Särke vist oli mul ka ikka rohkem, siis oli Spice Girls’i ajastu! 😀

      Like

Leave a Reply

