Friday

Mu viimased päevad on koosnenud sellisest sarjast nagu “The Fosters“, mida ma olen lihtsalt osa osa järgi vaadanud 😀 Ja mul ei ole isegi häbi seda öelda vms, sest mul on puhkus and I can do whatever the hell I want to 🙂 Homme on Juminda küla päevad ja nii nagu eelmine kord, avab mu õde selleks korraks meie aias kohviku ja mina lähen talle sellega seoses appi! Juba täna õhtul sean sammud tema juurde Kiili, et teda veitsa abistada ja homme varahommikul sõidame Jumindale, kus siis 12-17 on kohvik ja õhtul rannas samuti. Loodame, et ilm soosib meie ettevõtmist 🙂 Põhiline oleks lihtsalt, et vihma ei sajaks! See suvi on ikka tõesti täiesti mööda.. käisin teisipäeval Pirita rannas päevitamas (sest see oli esimene päev üle pika aja, kus oli võimalik päevitada, st polnud päev läbi pilvi) ja ütleme nii, et väga mõnus ei olnud, hommiku poole oli päris jahe, sest loodetuul oli nii küllmmm. Päeva poole läks muidugi mõnusamaks 😀 Aga selline ometigi ei peaks suvi ju olema 🙂

FullSizeRender

5 thoughts on “Friday

  1. uued osad on tulnud? ma ise ka fänn:D alustasin eelmine nädal muidu sellist sarja vaatamist nagu Revenge..siiamaani üks parimad sarju!!

    Like

    1. Mul jäi kunagi esimene hooaeg pooleli kuskil neljanda osa juures ja nüüd alustasin uuesti vaatamist and I love it! Hetkel olen teise hooaja keskel, kolmas hooaeg on hetkel pooleli, nii et võib vist öelda, et uued osad on tulnud?! 🙂
      Revenge’ist olen kuulnud ja mõndasid kohtasid telekas näinud, aga tundub, et ei ole minu cup of tea 😀

      Like

Leave a Reply

