Hello-hello

Tsauki-tsau! Mul oli kolmapäeval viimane tööpäev ja nüüdseks naudin juba teist vaba päeva oma kuuajalisest puhkusest! Elagu riigitöö 😀 Ilmad on muidugi mega nadid, aga olekski liiga hea olnud, et teist aastat järjest puhkusepäevadega oleks vedanud. Eelmine aasta oli terve minu puhkuse aja lihtsalt imelised ilmad! See-eest sai eelmisel nädalavahetusel nii laupäeval kui pühapäeval Nõmme spordikeskuses päevitamas käidud, nii mõnus oli! Muidugi olime me esimesed inimesed, kes mõlemal päeval esimestena kohale jõudsid :’D

IMG_8972

Laupäeval pärast päevitamist käisime Teele ja Simmo juures grillimas ka. See on juba nagu traditsioon, et iga kord kui seal käia, siis on mingid loomakesed kohal 😀 Ükskord oli siil, nüüd oli väike hiireke, kes meid lõbustamas käis, haha.

Processed with Rookie

Enne grillima minemist, astusin ma Viru keskusest läbi, et veitsa ringi vaadata. Ja täitsa lõpp, ma leidsin oma elu esimesed päikeseprillid, mis mulle sobivad ka minu enda arvates! Ma ausalt mõtlesin, et ma ei leia mitte kunagi! Ma ei ole üldse päikeseprillide kandja, sest noh, mulle ei sobi ükski! Mul tõesti vedas, sest leidsin need Mangost, ma veel mõtlesin, kas astun sisse või ei astu.. Need olid veel allahinnatud ka! 11 eurot millegagi, alghind oli kuskil 30 euro kandis. Ütleme ausalt, et nii palju ma poleks raatsinud raisata 😀

FullSizeRender

Hakkasin vahepeal ka uut sarja vaatama – “Better Call Saul“. Tegelikult oli see mul juba sada aastat arvutis, aga nagu alati, mul võtab sada aastat aega enne kui ma lõpuks mingit uut sarja vaatama asun ja siis hiljem kirun, et miks ma küll varem ei alustanud, sest see on ju nii hea! Ühesõnaga, kellele meeldis “Breaking Bad“, siis meeldib ka see, sest see on BB prequel/spin-off. Esimeses hooajas on kümme osa, millest seitse on mul juba vaadatud! 😦

IMG_9095

Eile sai jälle poes ka käidud, skoorisin ühed püksid, trennipüksid (jess, jumala ilusad!) ja kaelaketi.

IMG_9143

5 thoughts on “Hello-hello

Leave a Reply

