Jälle

Kui mu viimaseid postitusi vaadata, siis on selline tunne, et ma kuskil mujal enam ei käigi kui ainult H&M-is, haha. Tegelt lihtsalt jälle sattusin sinna, seal on praegu mega allahindlus, nii et ilmselt oli mul ikka vaja sinna jälle sisse vaadata 😀 Kaasa krabasin 4,99€ maksva t-särgi, mis on mõnusast materjalist ja ülicomfy ning miskised 7€ maksvad jooksupüksid! Vot nii 🙂

Processed with Rookie

Kusjuures need püksid ma ostsin lootuses, et ühel ilusal suvisel ja kuumal suvepäeval ma võtaks end kokku, ärkaks kell 5.30 üles ja läheks kuskil kella 6 paiku varahommikul jooksma ning alustaks oma päeva väga värskelt ja tervislikult 😀 We’ll see how that goes! Ja noh, mitte, et ma neid pükse muidu kanda ei saaks!

Kaheksa tööpäeva veel ja siis hakkab mul puhkus 🙂 Suvekraadid tunduvad ka aina lähemale tulevat, kui ma ilmateadet vaatan! Juba järgmiseks laupäevaks lubatakse 25 kraadi sooja! Tegime juba Kädyga plaanid ära, et läheme siis Nõmmele päevitama. Eile sai siis ka kindlaks, et läheme Kädyga novembris Dylan Moran’i stand up comedy‘t Nordea kontserdimajja vaatama! Aah, ei jõua ära oodata. Dylan on varem ka Eestis käinud, eelmine kord Vene kultuurikeskuses, kus sai ka käidud. Hea tuju on terveks õhtuks garanteeritud! Natuke on veel pileteid siin saada, nii et soovitan tõesti väga 🙂 Samuti on võimalik teda Tartus näha!

Leave a Reply

