Ostud ja lõpetamise kingitus

Natuke aega tagasi avastasin, et H&M-is on soodukad ja mõtlesin, et lähen vaatan, mida seal pakutakse. Läksin riietusruumi maksimumarv asjadega ja otsustasin osta need kaks asja! Tundub, et mul on mingi teema peplumiga 😀

FullSizeRender

Aaah, kui kahju mul on, et mulle jäi suureks üks imeilus suvine pluus! Mõnikord ma lihtsalt nean, et mul üldse tissi pole! See oleks olnud lihtsalt ideaalne. Hiljem Kädyga rääkides tuli välja, et ta proovis sama pluusi ja ka talle oli see mega suur. Päris hea oleks olnud, kui mõlemad oleksime ostnud sama pluusi ja siis näiteks kokku saades seda sama ka kandnud :’D Praegu on mul main goal leida mõnus suvepluus.

Ahjaa, eelmises postituses jäi mul ütlemata, mis ma vanematelt lõpetamise puhul kingituseks sain 🙂 Nimelt, reisi! Ise saan valida KUHU ja MILLAL. Muidugi mingisugune limiit on ka reisi maksumusel, aga see pole väga midagi, mille pärast muretseda, sest valikut on siiski palju 🙂

4 thoughts on “Ostud ja lõpetamise kingitus

  1. oh, wow, eriti äge kingitus! kas oled mõelnud ka, millal minna tahad ja enda jaoks mingid unistuste sihtkohad välja mõelnud? 🙂

    Like

      1. KUWTK omadel oli muidugi ülikõva villa ka renditud, ma oleksin nõus ainult seal ka olema, kui keegi selle tasuta nädalaks annaks 😀
        Santorini tundub jah ilus 🙂

        Like

Leave a Reply

