Lõpetamise juttu

Oeh, kui kole ilm mu lõpetamise päeval neljapäeval oli! Hommikust saati sadas Tallinnas vihma. Õnneks kui Tartusse jõudsime, oli seal ainult pilvine ilm, vihma ei sadanud. Ja lõpus, kui aktus läbi oli ja õues õnnitlemine toimus, hakkas õnnitluste lõppedes veits tibutama. Nii et vedas 🙂 Iseenesest mul sellel päeval erilist tunnet ei olnudki, isegi aktuse ajal mitte. See mõnus tunne oli siis, kui magistritöö kaitstud sain ja hinde teada sain 🙂

IMG_8845

Nagu juba varem öeldud sai, käisin Jana Bobergi juures meiki tegemas. Tegu oli hästi armsa ja sooja inimesega. Mulle kui suhteliselt kinnise iseloomuga inimesele oli temaga väga kerge rääkida. Vaat, et peaaegu terve tund aega (nii kaua meigi tegemine kestis) rääkisime juttu 🙂 Lasin siis teha airbrush meigi. Väidetavalt kestab see meik kuni 18 tundi! Ma täitsa usun, et see nii võib olla ka, sest pilte tegin endast õhtul ja selleks hetkeks oli meik peal olnud juba 10 tundi ja nägi välja ikka nagu alles tehtud meik. Tundus such a waste õhtul meik maha võtta, sest see oli veel nii ilus 😀 Käisin vähemalt kolm korda vannitoas, et “ok, nüüd võtan meigi maha!”, kuid tulin vannitoast sama targalt ära, kui sinna läksin, sest ei raatsinud veel maha võtta :’D Eks see hind natuke krõbe ole (45€), kuid sellele meigile võib 100% kindel olla, et päeva jooksul ei hakka meik näost ära sulama. Vaatasin kodulehelt, et E-N teeb ta enda kodus meiki, kus mina ka käisin, kuid R-L on tal ka kesklinnas meikimise võimalus, mis on super! Tegin isegi väikese video sama päeva õhtul, kus rääkisin, et kus käisin meiki tegemas ja natuke juttu, kuid mõtlesin, et ei pane seda ikkagi üles. Vist ei taha ennast video kaudu netti üles panna 😀

IMG_8705

Pildi kvaliteet on muidugi jama, sest klõpsisin veitsa pilte alles õhtul, kuna hommikul koju tulles polnud üldse aega pilte teha! Jõudsin napilt koju, kleit selga, kingad jalga ja autosse! Mõned parema kvaliteediga pildid on ka, aga ma ei viitsi neid kõike siia blogisse üles panna, nagunii ma panen sellest meigist veel instagrammi sadamiljon pilti üles :’D Ahjaa, Jana juures saab teha ka soenguid! Maksab samamoodi 45€. Mina seda teha ei lasknud, rahast hakkas kahju 😀 Kusjuures, mul on ikka nii hea kulmutehnik, et isegi Jana küsis, et ega ma ei tea, mis värvi mu kulmutehnik mu kulmudel kasutab! Siin pildi peal on need muide airbrushitud, pani šablooni kulmude peale ja lasi värvi sealt n-ö püstolist. Ja mis veel! Palusin tal spetsiaalselt huultel kasutada mingit sellist toodet, mis kaua püsib, sest mäletan, et baka lõpetamisel kadus värv huultelt nii ruttu ära, kuigi ei joonud ega söönud midagi. Siin pildi peal olen juba söönud ja joonud (küll kõrrega), ega muidugi pole päris sama tulemus, mis äsja värvitud, kuid kümme tundi hiljem ja pärast söömist ning joomist on see hea tulemus! Minu teada ta kasutas mu peal Anastasia Beverly Hills liquid lipstick‘i! Mis on muide youtuber Jaclyn Hill’i holy grail phmt 😀 jaaa mida ilmselgelt Eestis saada pole! Vähemalt minu teada mitte.

Reedel käisin tööl, viisin töökaaslastele enda tehtud kohupiimakooki ja sain ka töölt varem ära. Õhtul Kädyga ja Raunoga käisime Patrickus. Nende pearoad mulle üldse ei istu, kuid snäkid ja eelroad küll, võtsingi midagi nende hulgast ja palju siidrit 😀 Pilte toidust pole nagu tavaliselt on, haha, sest kõht oli tühi ja snäkid said selle ajaga kuni minu eelroog ja teiste pearoad kohale jõudsid, otsa. Jube aeglane teenindus on seal küll. Laupäeval läksime Jumindale, tähistasime minu lõpetamist ja tegime ka lõket, phmt pidasime ka jaanitule ära 😀 Ma ei lähe jaanipäeval kuskile, sest lubatakse halba ilma ja ma ei näe mõtet kuskil vihma käes seda lõket sossutada. Lihtsalt pidamise pärast pidada, ma ei näe mõtet. Ilm võiks ilus olla, siis küll. Aga seda on palju palutud:D Meil vedas ilmaga täiega! Päike lausa lõõmas 🙂 Mul on plaan 24-ndal (edit: või homme:D) kinno “Jurassic World“i vaatama minna, nii et kes tahab joinida, feel free to let me know 😀

Processed with Rookie

Vaade aknast Jumindal

IMG_8813

Koledat lauda ärge tähele pange, see on ajutine, sest alles sai terrass valmis 🙂

IMG_8832

Processed with Rookie Processed with Rookie Processed with Rookie

Homme on lühendatud tööpäev, juhhu. Lühendatud tööpäevaga on alati selline tunne nagu see polekski mingi tööpäev, saab nii kiirelt läbi 🙂

8 thoughts on “Lõpetamise juttu

  1. palju palju õnne lõpetamise puhul! 🙂

    päris hea ikka, et isegi huulemeik nii kaua püsis. ma olen mõelnud, et kui ma kunagi ikkagi abielluma peaks (khmkhm, kes seda teab, kas see üldse juhtuma hakkab kunagi :D), siis ma tahaks ka airbrush meiki! 😀

    mmm, see koogi pilt 🙂

    Like

  2. Hei!

    Sul on väga ilusad kulmud! Kas ma tohiksin teada, kelle juures käid? Tean vähemalt augustis Eesti tulles endale aja kohe broneerida 🙂

    + meik näeb super välja. Sa oled nagu nuku 🙂

    Like

    1. Hei, hei 🙂 suur suur aitäh! Ma käin Mari-Liisi ilutoas, aga see asub natuke Tallinnast väljas, Kiilis. Ehk et pole just väga mugav Tallinna inimestele, aga kuna ma pole kuskil mujal nii rahule jäänud tulemusega, siis ma võtan vaevaks ja käin seal ära 🙂 maksab ka ainult 5 eurot. https://plus.google.com/115032829346059651947/about?gl=ee&hl=en Mari-Liis ongi see inimene, kelle juures käin 🙂 Tean, et tal on juulis-augustis mingi aeg puhkus, et siis peaksid uurima, millal täpselt saaksid minna ja eelnevalt juba aja kirja panema 🙂
      Meigi kohta ka tänan, Jana teeb kõik nukkudeks 🙂 Sina ise oled ka väga ilus!!

      Like

  3. Oo, väga lahe! Olen näinud päris mitut pilti mis Janal portfoolios on ja olen mõelnud, et kessseee nii vinget meiki teeb. Nüüd sain teada! 😀 Sinu meik näeb kaa lihtsalt super välja!! Nii tubli magistrineiu oled – ja veel õigusteadus. Wow! 🙂

    Like

    1. Ta on tõesti super ja kindlasti kasutan tema teenuseid ka tulevikus, ei taha enam kellegi teise juurde minna 😀 Suur suur aitäh Sulle nii armsa kommentaari eest! 🙂 :$

      Like

  4. Ma olin ka teie lõpetamisel! Hängisin rõdul aknalaua peal enamus ajast aga kui sinu nime kuulsin, siis krapsasin püsti ja piilusin üle ääre, sest nii tuttav nimi tundus. Nägin näo ära ja tükk aega nuputasin veel, et kust ma Sind tean kuni lõpuks koitis. 😀

    Like

Leave a Reply

