A little bit of shopping

Esiteks, kas täna oli imeline ilm või jaa?! Mina olen homme 100% rannas, kui ilus ilm on 🙂 ja ilusat ilma vähemalt lubatakse! Ma tunnen päevitamisest juba nii väga puudust.. Olen täielik päevitamise friik, minu jaoks on suvi luhta läinud, kui ma päevitada ja seega pruun olla ei saa 😀 Mul oli pärast tööd plaanis minna Kristiinesse lõpetamise jaoks kingi otsima, aga mõtlesin, et tuuritan kõigepealt kesklinnas. Algul läksin Stradivariusesse ja suutsin ennast seal nii närvi ajada, sest mygod, KUI väikesed need riietusruumid seal on. No ei saa midagi proovidagi normaalselt ja näha, kas sobib, kui põhimõtteliselt oled juba näoga peeglis. Kui muidu see pood mulle meeldib, siis täna läksin sealt tühjade kätega minema. Pull&Bearist samamoodi. Järgmine peatus oli H&M ja sealt ma kingad leidsingi. Lisaks veel suveks rihmikud, mis oli täiega win, sest need maksid 10 eurot, alghind oli olnud 19.99 eurot, viimane paar ja minu suurus ootas mind seal ilusti 😀 Kingad valisin muidugi wedged, sest mina ei suuda tavalisi kontsakingi kanda, liiga ebamugavad lihtsalt, ma olen selleks liiga mugav inimene. I don’t know how you girls do it. Jumal tänatud, et sellised kingad nagu wedged on olemas, sest muidu ma ei kannaks vist üldse selliseid kõrgemaid jalanõusid.

IMG_8414

Lõppu üks jumala hea cover, lihtsalt jäägi kuulama 🙂

4 thoughts on “A little bit of shopping

Leave a Reply

