Kaks uut (minu jaoks) youtube’i kasutajat

Nagu pealkirigi ütleb, siis olen avastanud enda jaoks (juba mõnda aega tegelikult) kaks uut youtube’i kasutajat, kelle iga uut video ma ka vaatan.

Esimeseks on Jaclyn Hill, geeezzz, can we talk about perfection? Annaks jumal, et ma ka nii hästi meiki oskaks teha, lihtsalt amazing! Ja oleks tal siis lihtsalt ilusad meigivideod, ei, tsikil on ka jumala lahe iseloom, mis paneb tema videosid isegi veel rohkem vaatama! Just see tema iseloom mind paelubki 🙂 Ja ta on ilma meigita nii armas, appiii..

Teiseks on SacconeJolys perekond! Uskuge või mitte, aga nad on 5 aastat järjest IGA PÄEV vloginud enda elu ja iga päev ka youtube’i üles pannud 16-minutilise video nende päevast. Jonathanil ja Annal on kaks imearmsat last Emilia ja Eduardo, kuus koera ja nad elavad Brightonis, Inglismaal 🙂

Enjoy 🙂

4 thoughts on “Kaks uut (minu jaoks) youtube’i kasutajat

Leave a Reply

