Natuke juttu

Appi, kui mõnus tunne on, sest juuksed tunduvad nii mõnusad. Nagu öeldud, sai eile juuksuris käidud. Natuke naljakas on ka, sest juuksed on nii lühikesed. Aga poogen sellega, koledaid katkisi otsi pole mõtet hoida. Algul mõtlesin, et lähen käin paar päeva enne lõpetamist (lõpetamine on 18. juuni) juuksuris, aga ma ei suutnud enam oodata, sest väljakasv oli juba üsna õudne. Panen pildi ka juustest, tegelikult on pea palju blondim, pildil pole see kuigi hästi näha, sest pilt sai tehtud õhtul, kui enam nii hea valgus polnud. Ma ei värvi vist kunagi enda juukseid tumedaks 😀 Ma olen sünnist saati olnud blond ja miks ma seda muutma peaksin..

FullSizeRender

Ärge pange tähele mu koledat telefoni ümbrist, I swear, ma tahtsin kuu alguses ühelt lehelt tellida uue, aga siis oli mingi jama krediitkaardiga ja ma lihtsalt ei viiiiiitsinud sellega jamada tol hetkel. Miks ma kuskilt Eestist ei ole ostnud? Mina ei leia kuskilt Eestist normaalseid ümbriseid JA normaalse hinnaga. Ma ei kavatse ümbrise eest maksta rohkem 10 eurot. 

Kohe pärast juuksuris käiku läksime grilima, minu selle aasta esimene grill. Kui päike välja tuli, oli isegi meeletult palav, jumala mõnus oli 🙂 Võiks juba nii ilusad ilmad tulla, et saaks randa päevitama minna. Tahaks lõpetamise ajaks kerget jume ju peale saada, aga seda võib vist lootma jäädagi 😀 Kuigi ilm24.ee lubab järgmiseks laupäevaks 25 kraadi, siis selleni on 7 päeva aega ja selle ajaga võib palju muutuda. Aga lootma peab! Kingad oleks mul ka veel lõpetamise ajaks vaja leida, selga läheb allolev Montoni kleit 🙂 ja meigi teeb Jana Boberg, nimelt airbrush meigi.. Uuuu.. can’t wait 🙂

Processed with VSCOcam with f2 preset

8 thoughts on “Natuke juttu

  1. see kleit on tõesti ilus, tahaks juba seljas näha seda ka!

    ooo, lähedki Jana juurde meiki tegema, lahe, tahaks airbrush tulemust näha, see saab kindlasti üliilus olema! 🙂

    Like

Leave a Reply

