Dark Places

Realiseerisin ühe oma Rahva Raamatu kinkekaardi ära ja ostsin Gillian Flynni Dark Places. Kui ma eelmisel suvel lugesin “Gone Girl”‘i, siis mul polnud õrna aimugi, et see pärast filmi nii populaarseks saab. Juba pärast raamatu lugemist ma otsustasin, et loen kõik tema kirjutatud raamatud läbi. Ega neid palju polegi kahjuks 🙂 Ka ostetud raamatust tuleb muide film! IMDB järgi esilinastub see selle aasta augustikuus USA-s. Awesome! Netis googeldades leidsin ka sellise raamatu. Täiega tahan seda osta!

Praegu vaatan youtube‘i videosid, mis viimastel nädalatel on tulnud ja mida ma pole jõudnud veel vaadata. Vahepeal ikka tuleb mingi mõte, et kas ma ei peaks mingit kooliasja tegema.. Lihtsalt pole veel kohale jõudnud, et ma saan nädalavahetusel vabalt võtta 😀 No nii harjumatu! Ühesõnaga vaatan videosid ja mõlgutan mõtteid selle ostmiseks. Mõnus pühapäev!

Processed with Rookie

8 thoughts on “Dark Places

  1. ma peaks ka mõtlema parema blenderi ostmise peale, aga ma vist tahaks enne poes katsuda ja vaadata, kas mulle see meeldib ka 😀 kuigi, see, mis sa välja tõid, see nii hea hinnaga!

    Like

  2. mul mingi oma kiiks, et asi võiks sobida kokku teiste köögimasinatega (mitte, et mul neid palju oleks) 😀 aga ma leidsin ühe variandi veel, phm sama, on ka kaks pudelit kaasas, lähen vaatan millalgi üle.
    selline võiks tööl ka olla.. hea lõuna ajal üks tervislik smuuti teha:)

    Like

      1. meil hetkel mingi nökats ja maksis omal ajal sama hinda, see näeb hea välja. me praegune.. issand, mis häält see teeb ja nii ebapraktiliselt suur on see 😀

        Like

Leave a Reply

