Guess what?

Minu 19 aastat järjest käidud koolitee on nüüd läbi!!! Täna oli magistritöö kaitsmine ja kaitsmise lõpus komisjoni esimees ütles, et me kõik oleme nüüd läbinud õigusteaduse magistrantuuri õppekava täies mahus ja oleme omandanud magistrikraadi. That moment was so surreal. Ma olen oma tulemusega väga rahul 🙂 Mulle pole tegelt siiamaani kohale jõudnud, et nüüd ongi kõik. Mis tähendab, et ma ei pea enam oma vabast ajast ühtegi koolitükki tegema?! Mida?! Misasja?! Kas mul võib nüüd reaalselt eraelu ka eksisteerida?! 😀 Kas ma saan nüüd tõesti koju tulla pärast tööd ja ma ei pea ühtegi kooli asja tegema?! Oi, need korrad, kui ma olen ohverdanud väljaskäimised ja jäänud koju õppima ning jäänud igast asjadest ilma selle tõttu. Those days are over! Enam ei pea mõtlema, et oot, millal ma selle kodutöö pean ära tegema? Mis tähtajaks see kodutöö oligi?! Oot, millal see eksam oli?

Mis mind kõige rohkem tänase päeva puhul pani imestama, on see, et ma ei läinud üldse närvi esinemise pärast! Täiesti uskumatu. Selline väike ärevus oli sees, mis on igati normaalne, aga suuremat närviminekut küll ei olnud! Tavaliselt ma olen enne avalikke esinemisi ikka väga närvis:D Ma arvan, et ma närvitsesin üleeile ja üleüleeile kõik närvid ära 😀

Oeh.. Life’s good 🙂

4 thoughts on “Guess what?

  1. Super! Palju õnne!! Ma kirjutan homme vist sama juttu, sest siis saab mu baka kaitsmine tehtud. Ma olen juba viimase nädala (või kaks, kolm.. miljon nädalat) lihtsalt mõelnud, et varsti- varstiii on see aeg, mil ei pea enam peale tööpäeva veel kooliasjade pärast ka muretsema. 😀

    Ülilahe igatahes! Juura doktoriks ei ole tekkinud soovi saada? 😀

    Like

    1. Aitäh! 🙂 Awesome tunne, kui ei pea millegi pärast muretsema, eks ole 🙂
      Vastus Su küsimusele: Hell, no! 😀

      PS! Uus lugeja? Mul on nii hea meel, welcome 🙂

      Like

Leave a Reply

