Tired

Ma ei tea, milles asi on, aga mul on see nädal lihtsalt kohutav väsimus peal. Sellele ei aidanud muidugi kaasa ka see, et eile vaatasin 12ni Eurovisiooni. Hommikul mõtlesin, et “no pidin ma seda vaatama?” Kohutav uni oli peal. Neljapäeval ei vaata kohe kindlasti. Eilset lihtsalt pidi vaatama 🙂 Selline tunne on, et läheks magama ja magaks kümme aastat jutti, haha. Tahaks juba nii väga suvepuhkust. Muidugi enesetunnet sel nädalal ei teinud paremaks ka see, et pikalt ootasin juba retsensiooni, sest oli teada, et kaitsmine on maikuu viimasel nädalal ja närv hakkas juba sisse tulema, et miks seda ei tule juba. Pühapäeva öösel vastu esmaspäeva ma ei saanud sellepärast isegi korralikult magada, pidevalt vaatasin kella (ma ei tea miks, ega retsensioon siis mulle öösel ei tule, haha) ja hommikul oli tunne nagu polekski maganud. Teisipäeval tuli õnneks retsensioon ja täna sai teada, et mul on kaitsmine 28-ndal ehk siis järgmise nädala neljapäeval. Oh god. Nädalavahetusel hakkan endaga palju palju rääkima (kõne harjutamine). Mul on täna terve päev zombie tunne olnud 😀 Esiteks, ei olnud välja puhanud ja teiseks ei saanud hommikul ka midagi süüa eriti, sest mul oli tervisekontrolli aeg Magdalenas. Mõõdeti vererõhku, kontrolliti silmanägemist, võeti vereproove ja arst kuulas ka mu hingamist (või no kuidas iganes seda ka ei nimetataks). Kui kõik on ok, siis ei helistata. Kui leitakse midagi, siis helistatakse. Nii et loodame, et ei helistata. Mult võeti muide verd mõlema käe veenist, ma ei teagi miks. Ma kahtlustan, et tädi ei saanud ühest veenist piisavalt verd kätte. Nimelt mul on ju sobimatud veenid, mille tõttu ma ei sobi veredoonoriks. Ühesõnaga, vasak käsi on jumala ok, aga parem käsi on siiamaani jumala valus! 😦 Ja kell on 21 ja õues on jumala valge, a ma lähen kohe voodisse, sest ma olen tõõõõõesti mega väsinud.

Processed with Rookie

4 thoughts on “Tired

  1. Täiesti pekkis, sul on juba 28ndal kõik läbi, kui mul on 29ndal eelkaitsmise eelkaitsmine ehk jah, mul on 2 eelkaitsmist! How sick is that?

    Like

  2. Oli. Sain mai alguses teada, et oma õppetoolis (ehk siis inimestele, kes kõik spetsialiseerunud samale valdkonnale) pean ka esinema ehk siis 29ndal tuleb see teine. Ma ropendasin ikka korralikult, minu jaoks on see esinemine kõige hullem. Aga ilmselt päriskaitsmiseks, kui see kunagi tulema peaks, polegi enam närvirakke järel 😀 Paar bakatudengit esinevad ka, naljakas. Aind baka ja 2 eelkaitsmist. Igatahes kirjutasin just 9lk viiteid ja loodan, et saan nüüd nädala alguses vähemalt äragi köita. Annab seda lõppu ikka oodata.

    Like

    1. Appi, kui tüütu ikka.. ja et niimoodi keset õppeaastat muudetakse reegleid. Nagu ma Sulle ütlesin, meil oli juba aasta alguses akadeemiline kalender paigas.
      Mul on ka nii kopp ees, nädalavahetusel olen üritanud kaitsekõne teha ja retsensendi küsimustele vastata. Pole veel valmis, aga tahaks juba kaelast ära saada. Esimestel on juba homme kaitsmine, saavad kaelast ära. Ma pean veel neljapäevani kannatama, blaaaaah. Annab ikka tõesti oodata.

      Like

Leave a Reply

