20 facts about me

1. Ma olen ilmselt viimase aasta jooksul rohkem Red Bulli joonud kui kogu oma eelneva elu jooksul kokku.

2. Ma ei salli üldse, kui keegi linna peal otse mu selja taga käib. Või kui keegi kassajärjekorras mulle kuklasse hingab. Sellest võib vist järeldada, et I need space. 

3. Ma olen kunagi kantritantsu tantsutrennis käinud. And I loved it 🙂 Nii lõbus oli!

4. Ma pole kunagi mesilase või herilase käest nõelata saanud.

5. Mul on õietolmu allergia.

6. Ma olen väga suur sarjade vaataja.

7. Mul on kunagi viirpapagoi olnud.

8. Ma ei ole lasteaias käinud.

9. Üks mu unistustest on minna Inglismaale Stonehenge’i vaatama.

10. Ma ei ole kunagi soojamaareisil käinud.

11. Ma olen paar kuud Taanis elanud. Loved it 🙂 Mul on nii kahju, et mul pole sellest ajast eriti pilte, sest siis mul ei olnud veel nutitelefoni ja üleüldse selline sotsiaalmeedia ei olnud väga teemas, isegi instagrammi ei olnud siis veel. Siia üks hea lugu, mida sai Taani raadiost palju kuulatud. Oh, mälestused..

12. Ma olen filmi “The Sound of Music” vaadanud ilmselt rohkem, kui on tervislik 😀 Lausa nii palju, et tean põhimõtteliselt sõna-sõnalt, mida mingites stseenides öeldakse.

13. Mulle ei meeldi valge ega tume šokolaad. Valge on liiga magus ja tume on mõru.

14. Mul on väga raske kellelegi “ei” öelda.

15. Ma olen oma elu jooksul läbi teinud Roaccutane kuuri.

16. Mul on kaks tätoveeringut.

17. Ma tegin endale kõrvaaugud 21-aastaselt ja tegelikult siiani kannan kõrvarõngaid väga harva. Mul on ühed väga ilusad Swarowski kristallidega kullast kõrvarõngad, aga ma kardan neid kanda, sest ma kardan need ära kaotada.. I’m weird 🙂

18. Ma ei sobi veredoonoriks, sest mul on sobimatud veenid.

19. Ma ärkan alati äratuskella esimese helina peale üles. Ma ei saa aru põhimõttest alarmi kogu aeg edasi panna. Pigem maga maksimaalselt nii kaua kui saad, kui et mingi tund aega (või rohkem) klõpsutad seda alarmi ja magad see tund aega rahutut und.

20. Ma ükskord eksisin ühes Kopenhaageni pargis ära :’D See oli nii suur, käisin seal päevitamas ja kui aeg oli koju minna, siis kogemata valisin ühes kohas vale teeotsa ja nii ma siis ekslesin ma ütleks, et kõva 30 minta :D:D

8 thoughts on “20 facts about me

  1. Ma olen tähele pannud, et kui astuda sammu edasi, et tagaseisev inimene liga lähedal poleks, siis see on automaatselt märguanne talle läheneda samm edasi. 😀 Mul on ka hädavasti vaja privaattsooni. 🙂

    Like

Leave a Reply

