HM

Käisin ükspäev H&M-is ja seal on ikka täielik suvi peal. Müügil bikiinid, rihmikud, lühikesed püksid jne jne. Kohe, kui seda kotti nägin, siis krahmasin selle endale ja ostsin ära. See oli viimane valge, mis alles oli. Eelmine aasta ma jäin umbes sellisest kotist H&M-is ilma, sest mõtlesin, et “ostan teisel päeval” ja otsa need saidki. See on ideaalne rannas käimise kott! Ma olen jumala õnnes, et ma selle endale sain 😀

hmprod

Üleüldse väga raske oli end seal tagas hoida, sest silma jäi ka mitu paari bikiine, mis olid kenad. Viimased kaks bikiini paari olengi muide H&M-ist saanud, siis kui seda poodi veel Eestis polnud. Seal on lihtsalt need väga taskukohased. Ma ei näe mõtet kulutada bikiinide peale tohutu raha. Nagunii on üsna pea neist kopp ees, kui palju kanda. Kuna mul viimased bikiinid on olnud bandoo-lõikega, aga mul on täiega kopp ees sellisest stiilist, siis jäid silma no täiesti tavalised ilusa lõikega bikiinid!

11241326_689869544475135_1856552428_n

2 thoughts on “HM

Leave a Reply

