Pühapäev

Appi, kuidas ma praegu just jamasin wordi dokumendi doc versiooniga, et saada see PDF-ks. Ühesõnaga ei olnud see nii lihtne, et save as PDF ja ongi kõik. Oiii eiii. Ühesõnaga poogen sellega, nüüd on korras. 🙂

Mõelda vaid, teisipäeval saan 26-aastakseks. Yaiks.. Ma ei ole kunagi varem enda vanuse peale mõelnud või üleüldse mõelnud, et mingi teatud vanus on hirmutav, aga see aasta see number 26 hirmutab mind nii palju. Thank god, et ma näen nii noor välja! Enam ei taha küll vanem välja näha nagu kunagi seda pubeka eas sai tahetud. Õnneks on see mul geenides, kõik mu õed näevad mega noored välja ja ei ütleks, et nad on nii vanad nagu nad oma sünniaastatelt on.

Homme tuleb üks bussipäev. 2,5h bussisõitu Tartusse, 1,5h reaalset Tartus olemist, 2,5h bussisõitu Tallinnasse ja siis omakorda bussiga Kiili, et ripsmed/kulmud korda saada:D

Lõppu pilt Väetist, kellel oli täna väga tore päikese käes peesitada.. kohe väga tore seda pilti vaadates:D

IMG_7888

2 thoughts on “Pühapäev

  1. ma mäletan, et olin kooli ajal kade oma parima sõbranna peale, kes nägi palju vanem välja.. nüüd palju aastaid hiljem on mul hea meel, et ma näen noor välja ja ta näeb päris vana välja 😀

    Like

Leave a Reply

