Sheinside

Tegelikult ma sain juba mõnda aega tagasi tooted kätte, aga pole võtnud end kätte ja asjadest pilte teinud. Kahjuks pidin riietes pettuma. Kollane bleiser on kvaliteedilt ikka kohutav, pildilt aru saada polegi, aga lähedalt vaadates küll. Kohe kindlasti ei näe see nii ilus välja, kui pildil. Kardigani puhul ma lootsin, et see istub hästi, kuid see on kuidagi väga lodev materjal, ei ole selline tugev, mistõttu näeb seljas ülinõme välja, sellel ei ole n-ö oma kuju. Pildi peal proovisin mingi enam-vähem vaadatava asendi leida, aga muidu tundub kuidagi kohmakas, õla kohad on vist kuidagi valesti õmmeldud või ma ei tea ka. Ma väga ei usu, et neid tulevikus kandma hakkan. Nii et minu kogemus Sheinside’iga ei ole kahjuks nii positiivne! Õnneks ma võitsin giveaway‘ga krediiti ja ise ei kulutanud selle tellimuse peale eurotki 🙂 Vabandan juba ette ära piltide kvaliteedi pärast, vist ei suutnud väga rahulikult seista ja pildid tulid veitsa udused, mida algul tähele ei pannud 🙂

bleiser

valgemusta

kollane

8 thoughts on “Sheinside

    1. No vb tõesti, vb ma pole harjunud selliseid lohvakaid asju kandma:D ega ma ära seda ei viska, vb tuleb teinekord tuju kanda (kuigi õlgade õmblemise juures on küll midagi pange pandud, minu meelest)

      Like

  1. Tead, mina enam Sheinside’st ei telli. Tellisin sealt umbes aasta tagasi kaks pluusi ja need olid samamoodi kvaliteedilt halvad (üks pluus oli nii valesti kokku õmmeldud, et istub viltu seljas). Nii et on odava hinnaga küll, aga kvaliteetseid asju sealt vist ei saa.

    Like

Leave a Reply

