Hello, babes

Olen täna terve päeva tegelenud magistritööga, küll mitte non-stop, sest siis ma oleks juba hull valmis, küll aga päris jupp aega, arvestades seda, kui väga ma miskipärast ei suuda päeval kirjutada. Hommikuti on ok, õhtuti on ok, aga päeval on selline tunne et naaah, I can’t be bothered. Ühesõnaga, ma tänaseks lõpetan, kuigi mul on veel nii palju teha. Ma vaatan nüüd ühe osa “House of Cards“‘i ja seejärel suundun magama, sest ma ärkan homme arvatavasti 7 paiku üles, sest nagu ma ütlesin, mul on veel niiiii palju teha, et see on lihtsalt ma-sen-dav!

Leave a Reply

