Update

Ma mõtlesin, et tulen kurdan elu veits. 6. aprillil saatsin parandatud magistritöö versiooni juhendajale ära ja juba järgmisel päeval potsatas mu postkasti järjekordne parandusettepanekutega töö ja seekord oli kommentaare veelgi rohkem, kui enne.. Korraks lõi sellise masenduse peale! Et kas see jama ei saagi kunagi läbi? Ühtlasi mainis ta, et “kui” ta peaks veel ühe korra mu töö jõudma läbi lugeda, et ma siis teeksin juurdekirjutised värviliselt, et tal oleks parem jälgida. Mul oli kohe ouou, KUI? Kohe küsisin, et mis oleks selleks kuupäevaks, et ta jõuaks töö läbi lugeda ja ma omakorda jõuaksin veel parandusi sisse viia, ütles 22. aprill. Nii et selleks ajaks pean ma jõudma KÕIK parandused sisse viia, kokkuvõtte ja resümee kirjutada! Mõni kommentaar oli tal küll selline, et ma mõtlen, et kurat, kuidas ma seda küll teen.. Aga ma pean midagi välja mõtlema, sest ka juhendaja mingil hetkel soovitab mulle mingisugust hinnet ja tahan tema heas nimekirjas olla. Kui ma selle magistrikraadi ükskord kätte saan, siis see ei tulnud lihtsalt, seda ma teile ütlen.

Ahjaa, käisin täna korra Osturallilt läbi ja seal ei olnud mitte midagi allahinnatud, mida mul vaja oleks olnud. Kuskil 5 minutit and I was out of there! Ma ei kannata poes käia, kui kõik nühivad ja trügivad külje all. Ja minu arvates on Kaubamaja toiduosakonnas ebareaalselt ebaviisakad inimesed. Seal nagu unustatakse see kõige elementaarsem viisakus ka ära.

PS! Vaatan praegu mingeid trenni- ja toidublogisid ja nagu ikka luban endale, et peaks ikka tõesti tervislikumalt toituma hakkama, vähemalt igasuguse rämpsu ära unustama, sest mina ei suuda küll süüa mingisugust lillkapsast ja brokolit ja sellist, aga tühja kõhuga on see jutt jälle unustatud 😀

4 thoughts on “Update

  1. Ma hakkasin brokolit sööma umbes kaks nädalat tagasi.. okei, toorelt dipikastmega on see väga mõnus, nagu näksiks muru dipikastmega. aga nüüd siis tegin Kenile ahjus seda ja vaatasin seda, mõtlesin, et nope.. mina seda ei söö.. aga otsustasin siis peale pigistada natuke sidrunimahla ja tulemus oli imemaitsev! ma üks päev siis tegin ekstra brokolit ahjus, sest see on hea!

    Like

Leave a Reply

