No ei oska midagi pealkirjaks panna!

Täna tööl olles polnud veel lõunagi käes, kui mul oli juba laua peal magusavabrik:D Pühade tõttu sain siis kohtunikult selle Ferrero Rocheri jänku, polnudki muide sellist näinud enne, aga mul silmad läksid kohe särama, sest Ferrero Rocher on lemmik! Menetlusgrupi kohtujuristilt sain šokolaadi ja toakaaslaselt need munad.. 🙂 Nii armas, ei lootnud üldse midagi saada.. noh, et tavaline päev.. aga eks ta nii olegi, kui midagi väga ei oota, siis ikka tuleb 🙂

Processed with Rookie

Muide, 21. aprill saab mul täis aasta kohtus töötamist! Kuna mu sünnipäev on 5-ndal mail, siis eelmine aasta ma seda tööl ei pidanud, kuna olin ainult kaks nädalat tööl olnud ja väga kedagi ei teadnud:D Meil on majas ikka kombeks, et kui kellelgi sünna on, siis tuuakse omalt poolt midagi tööle kaasa ja inimesed käivad õnnitlemas ja chitchatimas.. Mulle ei meeldi üldse tähelepanu keskpunktis olla, nii et saab raske olema:D

Õhtul poest söögiasju ostes tuli pitsaisu ja nii ma siis ühe tüki Rimi singi-šampinjonipitsat ostsingi, millega panin instagramis Miiul süljenäärmed tööle:D Naljakas on muidu see, et muidu mulle seened üldse ei maitse, aga pitsa sees käivad küll! Mäletan, kuidas ma väikesena lausa jälestasin seda seene lõhna, kui ema nendega köögis jauras.. terve korter oli seda lõhna täis.. mwahha 🙂

FullSizeRender-2

Mmmm.. couldn’t care less!

2 thoughts on “No ei oska midagi pealkirjaks panna!

Leave a Reply

